سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر کرمان؛

روسای کمیته‌های 9‌ گانه خدمات سفر در کرمان مشخص شد

روسای کمیته‌های 9‌ گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان مشخص شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، نخستین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان صبح امروز به ریاست معاون عمرانی استاندار کرمان و با حضور روسای دستگاه‌های اصلی عضو ستاد برگزار شد.

در این نشست پس از ارائه آیین‌نامه کشوری، روسای 9 کمیته ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان کرمان مشخص شدند.

بر این اساس کمیته خدمات حمل و نقل به مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی، کمیته خدمات امداد و نجات به مسئولیت هلال‌احمر و کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی به مسئولیت نیروی انتظامی تشکیل می‌شود.

همچنین مسئولیت کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به اداره کل امور شهری استانداری، مسئولیت کمیته خدمات اسکان و رفاه به میراث فرهنگی، مسئولیت کمیته نظارت و تنظیم بازار به سازمان صنعت، معدن و تجارت و مسئولیت کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به مدیرکل بازرسی استان کرمان سپرده شد.

کمیته‌ خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و کمیته آمار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات به مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی برگزار می‌شوند.

محمدجواد کامیاب معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه اظهار داشت: گردشگری در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان صنعت اول تلقی می‌شود و درآمدزایی قابل قبولی را برای آنها به همراه دارد.

وی افزود: با تشکیل این ستاد قصد نداریم تا تنها با ارائه خدمات به صورت رایگان از گردشگران پذیرایی کنیم، بلکه خدمات خوب، میزان ورود گردشگران و مسافران را بالا می‌برد.

کامیاب تصریح کرد: رونق صنعت گردشگری منجر به رونق اقتصاد منطقه می‌شود و مزایای بعدی را به دنبال آن شاهد خواهیم بود.

محمد جهانشاهی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این نشست اظهار داشت: طرح توانمندسازی نیروهای گردشگری استان کرمان را در دستور کار داریم و به برگزاری دوره‌هایی برای نیروها و افراد موثر در این امر می‌پردازیم.

وی افزود: سال‌های گذشته غالب گردشگران نوروزی ما داخلی بودند، اما در نوروز 94 حضور قابل قبولی از گردشگران خارجی را در استان کرمان داریم.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: تمام تلاش میراث فرهنگی و ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان این است که صنعت گردشگری در استان رونق گیرد و شاهد اتفاق‌های بهتری باشیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نوروز ، گردشگری ، خدمات ، سفر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.