سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

پیگیری تشکیل شورای عالی معلولان در دولت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید تشکیل شورای عالی معلولان که در دولت راکد مانده،پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به اینکه به موضوع معلولیت باید به عنوان یک مسئله اجتماعی نگاه کنیم، گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم تا تشکیل شورای عالی معلولان را که در دولت بایدکد مانده بود پیگیری شود.

وی در ادامه بیان کرد: برآوند حضور در مناطق تهران نشان داده است که در شهرک‌ها و مجتمع‌های جدید از زمان ساخت مجتمع تا صدور اسناد تملیکی زمان زیادی طی می‌شود و اختلافات زیادی در این خصوص وجود دارد.

عضو شورای شهر تصریح کرد: بسیاری از مردم حاضر هستند تا عوارض نوسازی و پسماند را بپردازند اما شهرداری با تصویری که از مقررات دارد حاضر به تفکیک نیست.

وی با اشاره به اینکه این نوع مسائل به ویژه در منطقه 22 زیاد به چشم می‌خورد، افزود: باید تدبیری برای حل مسئله اتخاذ کنیم چرا که هم نوعی درآمد به نفع شهرداری و هم به سود مردم است.

وی در پایان گفت: دستورات قضایی که بعضا صادر می‌شود در بعضی از پرونده‌های خاص حق شهرداری را از بین می برد و شورا می‌تواند با دخالت در این موضوع حق شهرداری را پیگیری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، روحانی ، تذکر ، صالحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یک معلول جسمی حرکتی از ملایر
۱۷:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
ببخشید آقای صابری شورای عالی معلولان به چه کار اید عزیزم معلول در جامعه ما هیچ جایگاهی ندارد چه برسد به آن که برایش شورا تعریف کنید چند مثال ساده در پایان دولن دهم مقرر شد روزانه 50 هزار لیتر سوخت جهت ایاب و ذهاب آنان در نظر گرفته شود دولت تدبیر امید آن را اجرائی نکرد بیش از 6 سال از ثبت نام خودرو ویژه معلولین میگذرد هنوز خودشان نمی دانند باید چکار کنند شما به من بگوئید کدام معلول ایرانی ست که بتواند خودرو از خارج وارد کند از 4700 مجوز ورود تنها 140 خودرو وارد شده بقیه چکار کنند راست میگن با خودرو سازان داخلی قرارداد ببندند که معافیت 56 میلونی را استفاده کنند و بجاش یک خودرو به معلولین بدهند برادر عزیز به قول معروف دست ما کوتاه و خرما برنخیل !اگه راست میگین اجرائی کنید