سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آغاز طرح مطالعات بين‌المللي محمدرسول الله (ص)

دبير طرح بين‌المللي مطالعات محمدرسول‌الله(ص) از اجرای اين طرح در مقابله با انتشار كاريكاتور پيامبر(ص) در نشريه شارلي ابدو خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛احمد نعمتي گفت: این طرح با انتشار دو كتاب هم‌نام گل‌هاي بهاري نوشته حسين سيدي ويژه بزرگسالان و كتاب محمد(ص) مثل گل بود نوشته غلامرضا حيدري ابهري ويژه كودكان و نوجوانان همزمان با راهپيمايي 22 بهمن در مشهد آغاز مي‌شود.

وي با اشاره به اینکه 5 غرفه در مشهد براي اين طرح در نظر گرفته شده است، افزود: اين غرفه‌ها در ميدان 15 خرداد، خيابان خرمشهر، بلوار جمهوري اسلامي، میدان بسیج، خیابان فداييان اسلام و مسجد كرامت بر پا می شود.

دبير طرح بين‌المللي مطالعات محمدرسول‌الله(ص) اين طرح را طرحي مردمي توصیف کرد و گفت: طرح مطالعاتی محمدرسول الله(ص) مي‌تواند ادامه دار شود تا معرف ايشان در سطح داخلي و بين‌المللي باشد.

احمد نعمتي با اشاره به اينكه ترجمه اين كتاب‌ها به زبان انگليسي، اسپانيايي، فرانسوي و عربي در حال انجام است، افزود: فايل‌هاي صوتي آن نیز در فضاي مجازي موجود است و در صورت استقبال مردم از اين طرح ،كتاب‌ها را به صورت pdf نيز منتشر خواهيم كرد.

وي از طرح نذر كتاب خبر داد و گفت : طرح نذر كتاب نيازمند همكاري خيرين است و با هدف كمك به انتشار و ارسال اين كتاب براي مناطق محروم و شهرستان‌ها انجام مي‌شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.