سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمنی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

اتمام داوری در 12محور جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان/ جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان 7اسفند ماه برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت:‌ داوری آثار جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان در 12 محور به پایان رسید.

 بهمن بهمنی مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به داوری‌های جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان اظهار کرد:‌ جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان که در 14محور به منظور آموزش خوب زیستن به زوج‌های جوان و همچنین مشارکت خانواده‌ها در ازدواج جوانان در دستور کار قرار گرفت، در حال حاضر از 14محور اصلی، داوری‌ها در 12محور به پایان رسیده و تا چند روز آینده داوری نهایی آماده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه استقبال از این جشنواره استقبال، استقبال خوبی بوده است، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی داشتیم اما از لحاظ کیفیت هنوز مشخص نیست و در بعضی محورها گروه‌های داوری اعلام کرده‌اند که ممکن است برگزیده خاص نداشته باشند.
 
بهمنی در ادامه با اشاره به اینکه داوری‌ها به منظور ایجاد انگیزه مشارکت در سال آینده سخت انجام شده تصریح کرد: 14محور جشنواره در 14گروه داوری با 3تا 7 عضو همراه بود که اغلب آن‌ها به سه مرحله غربال گری اولیه، داوری میانی و داوری  نهایی داشتند.
 
بهمنی در پایان گفت: جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان در 7  اسفند برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.