سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک نرم افزار جذاب برای شکموها؛

گزارش دریچه از مراسم رونمایی نسخه جدید نرم افزار فیدیلیو

تا به حال شده در خیابان سرگردان باشید و پشت چراغ‌های قرمز خسته کننده و البته مهم‌تر از همه ترافیک سنگین شهر دنبال یک رستوران خوب باشید؟! برای این کار با نصب یک اپلیکیشن می‌توانید از شر این کارها راحت شوید و در زمان خود کلی جلو بیفتید و زمان خود را هدر ندهید. برای دانلود این برنامه بر روی تلفن هوشمند خود با سیستم عامل اندروید و iOS همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر از علاقمندان به رستوران‌گردی باشید محال ممکن است که فیدیلیو را نشناسید، فیدیلیو اپلیکیشنی کوچک برای اهالی خوش‌اشتهای تهران است و علی‌رغم ریز بودنش اطلاعات به درد بخور فروانی درون خود گنجانده است. با نصب این اپلیکیشن بر روی تبلت و یا تلفن همراه خود می‌توانید در یک باشگاه با بقیه شکموها عضو شوید و نظرات و تجربیات خود را از یک غذا و یا رستوران به بقیه کاربران به اشتراک بگذارید و زندگی خوشمزه‌تری را نسبت به قبل تجربه کنید.





دیروز و طی مراسمی در رستوران مورانو تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات و جمعی از خبرنگاران میهمان فیدیلیو بودند که در آن از نسخه جدید این اپلیکیشن جالب برای سیستم‌عامل اندروید و iOS رونمایی شد. این مراسم با بخش‌های شاد و مفرحی همچون تهیه پیتزا به صورت تیمی و پیتزا خوری همراه بود که آرمین قاسم زاده، دبیر محترم مجله خبری هم در این مراسم حضور داشت و ایشان هم به تهیه پیتزا پرداختند.





به ادعای فیدیلیو از اولین باری که این برنامه برای سیستم‌عامل جاوا عرضه شد ۶ سال است می‌گذرد و آن‌ها در این مدت توانسته‌اند یک میلیون مشترک را به سمت خود جذب کنند. این اپلیکیشن با استفاده از GPS گوشی همراه و یا تبلت در کوتاه‌ترین زمان ممکن رستوران‌های اطراف شما را جستجو کرده و مشخصات آنها را همراه با عکس و شماره تلفن و آدرس نمایش دهد.



این نرم افزار با گرفتن اطلاعاتی از جمله نوع رستوران، سبک غذا، محله، مجهز بودن به دستگاه کارت خوان و اینترنت بی سیم، کلاس قیمت و حتی جای پارک رستوران های مطابق با سلیقه شما را نمایش داده و آنها را در انواع موقعیت‌ها مانند مناسب برای جلسات رسمی و یا کاری، تجربه جدید، خانوادگی، مهمانان خارجی و ویژه، جشن و مهمانی های کوچک طبقه بندی می‌کند.


فهرست رستوران‌های تهران به تفکیک مناطق، مشخصات بسیاری از غذاهای فرنگی و منوی پیشنهادی برای رفتن به رستوران از دیگر امکانات نرم افزار Fidilio است. امکانات جدیدی که به تازگی به این برنامه اضافه شده عبارتند از اضافه شدن بانک اطلاعات کافه‌ها به صورت آفلاین، باشگاه فیدیلیو، فیدیبورد و امکانات اجتماعی بیشتر است.

عکاس: علیرضا کلیایی

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 7.50 مگابایت
 • نسخه: 2.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.