سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصارالله: بحران یمن در سایه دخالت های خارجی راه حلی ندارد

"حسن الصعدی" عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه المنار گفت که بحران یمن در سایه دخالت های خارجی راه حلی ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار، "حسن الصعدی" از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه المنار لبنان اعلام کرد که بحران کنونی یمن در سایه دخالت های غرب خصوصا آمریکا در امور داخلی کشور ، علاوه بر دخالت برخی کشورهای منطقه ای مانند عربستان سعودی، راه حلی نخواهد داشت.

وی در گفتگو با شبکه المنار لبنان تأکید کرد که در سایه وجود طرف هایی در مذاکرات که همچنان به دستورکار خارجی‌ و غیر ملی چشم دارند نمی توان به نتایج مثبتی دست یافت، چرا که این مسأله سبب مختل ساختن حاکمیت و استقلال یمن خواهد شد.

وی همچنین ای این طرفها خواست تا از گذاشتن پیش‌شرط برسر میز مذاکرات خودداری نمایند.

وی درباره مذاکرات امروز نیز گفت: جنبش انصارالله همچنان آماده مذاکره با تمامی طرف‌های سیاسی در یمن است.

صعدی همچنین با تکذیب این مسأله که "جمال بن عمر" فرستاده سازمان ملل به یمن اقدام به رساندن هرگونه پیام مثبتی از سوی طرفهای سایسی کرده است، اعلام کرد که وی تنها ما را به مذاکره و گفتگو دعوت کرده است، گفتگوهایی که ظاهرش مثبت اما در باطنش موانع و مشکلاتی دارد، از جمله مخالفت برخی طرف ها با اصل شراکت و اجرای برخی دستورات دیکته شده خارجی.

وی همچنین اعلام کرد که تمام نکات مورد اختلاف که پیشتر مورد بررسی قرار گرفته بوده است، در طی مذاکرات کنونی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.