سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالح: رسیدن به هدف در یک تیم برنامه بلند می‌خواهد

کارشناس فوتبال گفت: بی‌ثباتی و تغییرات به وجود آمده در تیم پرسپولیس علتی بر نتیجه نگرفتن در بازی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجید صالح در گفتگو رادیو ورزش درباره وضعیت نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم تیم پرسپولیس با این عدم ثباتی که در مدیریت داشته و با توجه به تغییرات  مدیرعامل، هیات مدیره و کادر فنی بتواند به یک ثبات برسد.
چرا که در اگر این ثبات حاصل نشود این مسیر را تا انتها نخواهد رفت و بهتر است بدانید که این مسیر یک ساله نیست و نیاز به زمان بیشتری دارد و بنابرین این مهمترین موضوعی است که بین تیم‌های شرق آسیا و غرب آسیا وجود دارد و به نظر من  کشورهای حوزه خلیج فارس درباره تیم‌های محلی و تیم‌های باشگاهی خود کمتر دستخوش حوادث تغییرات در مدیریت فنی باشگاه می‌شوند و اگر هم کادر فنی را هم تغییر دهند مطمئن باشید  که سیاست‌های باشگاه‌های در سمت خوبی کار خود را در پیش می‌گیرد و در کل اگر این امر صورت نگیرد و آنها نیز نتیجه نخواهند گرفت.
 
وی بیان کرد: در کل وجود ثبات و کمتر بودن تغییرات در کادر فنی باعث شده که تیم‌هایی چون الهرال و الشاب در غرب آسیا به تیم‌های بالا راه پیدا کنند و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

وی درباره اینکه اینکه نمایندگان ما ثبات کافی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند بیان کرد: در کل به تصمیمات باشگاه‌ها ورود نمی‌کنم ولی اگر این روند تغییرات که در تیم‌های نمایندگان ما اتفاق می‌افتد مثبت باشد به نفع خواهد بود ولی اگر این تغییرات به نفع تیم نباشد باعث بوجود آمدن مشکلاتی می‌شود.

صالح در ادامه تصریح کرد: در کل شرکت در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کاملا دو معقوله جدا از هم است. به طور مثال پرسپولیس اگر در لیگ برتر شرایط قابل قبولی ندارد این موضوع دلیل نمی‌شود که در لیگ قهرمانان آسیا نیز همین عملکرد را داشته باشد.

وی افزود: به نظر من اگر مدیریت باشگاه‌ها این اجازه را بدهند که شرایط لیگ داخلی را یک مقدار از لیگ قهرمانان آسیا حتما نیز بدانند این مسابقات لیگ قهرمانان در با یک توشه دیگر می‌توان حاضر شد. بنابرین فکر می‌کنتم که تیم‌ها به ثبات و آرامش فکر کند و آنها احتیاج دارند که به یک پایداری در تفکرات فنی برسند بهتر است و اجازه بدهند تیم‌ها با آرامش در این مسابقات حاضر شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صالح ، فوتبال ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.