اسماعیل فلاح پور در خصوص فیلمنامههای ضعیف در گفتگو با
خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: نویسندگان برای تجربه کردن ایدههای خود دچار مشکل شدهاند و در کارهایشان خلاقیتی نشان نمیدهند و این امر مشکل اساسی سینما ایران است.
وی اظهار داشت: آشتی کردن مردم با سینما منوط به تحول در سینمای داستانی است، زیرا خصیصه مهم سینما غافلگیر کردن و شگفت زده کردن مخاطب است که در صورت تحقق این امر اشتیاق مردم به سینما زیاد میشود.
وی خاطر نشان کرد: دستمزد فیلمنامهنویسها بعضی مواقع از دستمزد یک بازیگر متوسط هم کمتر است که این موضوع بین فیلمنامهنویسان مشکل به وجود میآورد که آنها را ضعیف کرده و در پی آن ضعف فیلمنامهها را در فیلم متبلور کرده است.
انتهای پیام/