سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری مسلحانه دزدان دریایی از قاچاقچیان/ یکی از دزدان به جرم سو قصد به جان قاضی دادگستری تحت تعقیب بود

رئیس پلیس انتظامی هرمزگان از دستگیری باند سارقان مسلحی خبر داد که با زورگیری از قاچاقچیان، مبادرت به سرقت محموله‌های آنان می‌کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار رضا محمدی یگانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این باند 12 نفر بودند که به روش مسلحانه در حاشیه ساحل و یا در دریا، با تهدید اسلحه محموله‌های قاچاقچیان را سرقت و سپس در شهر توزیع می‌کردند.
 
 وی افزود: علاوه بر این باند مذکور در خرید و فروش مواد مخدر، سرقت به عنف و زورگیری، عربده کشی و رعب و وحشت در محلات نیز فعال بودند و یک فقره قتل نیز در پرونده یکی از متهمان وجود دارد.
 
رئیس پلیس انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پنج نفر از اعضای این باند از یک خانواده و برادر هستند خاطر نشان کرد: دو نفر دیگر نیز برادر هستند و مابقی نیز با یکدیگر نسبت فامیلی دارند.
 
به گفته محمدی‌یگانه یکی از اعضای باند متهم به قتل است و یکی دیگر نیز در جریان سو قصد به جان یکی از قضات دادگستری تحت تعقیب بود.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با تبهکاران اظهار امیدواری کرد با تحویل متهمان به دستگاه قضایی برخورد جدی با آنان صورت گیرد تا کسی به خود اجازه ندهد امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.