سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشانی: طاهری مرا در جریان تصمیمات کمیته فنی قرار داد/ درخشان در این شرایط باید به کارش ادامه دهد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم حضورش در کمیته فنی گفت: من دانشگاه پرسپولیس رفته بودم اما در جریان تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه هستم.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طاهری مسئول اجرایی باشگاه مرا در جریان تصمیمات کمیته فنی قرار داد و همه برنامه‌ها در این جلسه طبق توافقات صورت گرفته تنظیم شده است.

کاشانی درباره ادامه همکاری با درخشان تصریح کرد: در این شرایط درخشان باید به کارش ادامه دهد. همه باید مسئول رفتار خودشان و فرهنگ تیمداری داشته باشند.

وی در خصوص ارائه برنامه دو ساله توسط درخشان اظهار داشت: حرف زیاد گفته می شود اما باید به دنبال حقایق بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت آتی این تیم گفت: باشگاه پرسپولیس که به بخش خصوصی واگذار شود آن وقت سرمایه گذار برنامه کوتاه مدت و دراز مدت برای این باشگاه در نظر می گیرند و برای حفظ سرمایه‌اش اقدامات مناسبی انجام می دهد.

کاشانی عنوان کرد: موقعی که تمامی شرایط آماده شود و باشگاه پرسپولیس خصوصی شود و از حالت تیمی خارج شود آن وقت پرسپولیس فرم مناسبی می‌گیرد و همه ارگانها در جایگاهشان قرار می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس به یک باشگاه مدرن تبدیل شود و جایگاه‌ها مشخص شود و به پیشکسوتان توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: همکاری ، کاشانی ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.