سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمول یک:

آلونسو: پنج سال ثابت کردم چقدر صبور هستم

فرناندو ‫آلونسو‬ راننده جدید تیم ‫مک‌لارن‬ در اولین تست‌ خرز تنها شش دور در پیست دیده شد. اما عنوان کرد این اهمیت چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آلونسو برای اولین‌بار با مک‌لارن ‫هوندا‬ در خرز رانندگی کرد. اما به دلیل مشکلاتی که برای موتور اتومبیل او بوجود آمد، تنها توانست شش دور با اتومبیل جدید خود بزند.

آلونسو بعد از اتمام تست‌ها درباره میزان صبر خود گفت: در طول پنج سال گذشته ثابت کردم چقدر صبور هستم. از این بابت مشکلی ندارم. اولین روز همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم. 

وی افزود:راستش مانند چیزی که تصور می‌کردیم، در روز اول کند بودیم. در فصل گذشته هم دیدیم که تیم‌ها بخصوص در روز اول چقدر مشکل داشتند و با چه زحمتی دورهای خود را تمام می‌کردند. حتی ردبول هم در تست‌های فصل گذشته ده دور توانسته بود بزند.

آلونسو اشاره کرد:در دنیای امروز فرمول‌یک تکنولوژی پیچیده‌ای دارد. به زمان زیادی احتیاج داریم تا چیزهای تازه‌ای یاد بگیریم. باید کیلومترهای زیادی طی کنیم. طراحی اتومبیل هم تأثیرگذار است. از همین رو، باید کم کم اتومبیل را کشف کنیم.

وی در آخر خاطر نشان کرد:البته که دوست داشتیم مسافت بیشتری طی می کردم چون بعد از دو ما دوری از فرمول‌یک، شش دور کافی نبود. اما همه خوشحال هستیم و همه در گاراژ هیجان‌زده‌اند. بخصوص در دور اول تیم هیجان فوق‌العاده زیادی داشت. چون بعد از ۲۲ سال دوباره یک مک‌لارن هوندا در پیست دیده شد. به همین دلیل خودم را خیلی خاص احساس کردم و از این بابت احساس غرور می‌کنم.

«خیلی چیزها هست که باید روی آنها کار کنیم اما من به این پروژه باور دارم و به همین دلیل وقتی اینجا می‌نشینم خودم را خوشحال حس می‌کنم. کارهای زیادی برای انجام شدن وجود دارد و ما هم روحیه بالایی داریم.»
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.