سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تقدیر از خلبانان برجسته کشور در منطقه3 برگزار شد.

مراسم نکوداشت قهرمانان عرصه پرواز به مناسبت دهه فجر با عنوان همایش شکوه پرواز در منطقه 3 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 با اشاره به مراسم تقدیر از خلبانان برجسته کشور به مناسبت دهه فجر و روز نیروی هوایی از کاپیتان محمد تحویلیان و خانواده‌های دو تن از خلبانان شهید تقدیر به عمل آورد.
وی با اشاره به رشادت‌های عظیمی که نیروی هوایی کشور برای کشور ایران دارد اظهار کرد: خانواده‌های خلبان کشور در پشتیبانی و حمایت از خلبانان نقش  پر رنگی داشته‌اند که  افرادی چون سرتیپ رضا سعیدی و کاپیتان محمد تحویلیان به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور اقدامات چشم گیری در صنعت  هوایی داشته‌اند.
وی ادامه داد: مهارت کم نظیر خلبانان از جمله کاپیتان تحویلیان در نجات جان مسافران قابل تحسین است، همچنین خلبان شهید رضایی خسروی یکی از بهترین خلبانان فانتوم نیروی هوایی و جوان‌ترین خلبان در عملیات حمله به اچ‌3 شگفتی آفرید.
 
گفتنی است؛ در این مراسم سعید  کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک و سرتیپ خلبان رضا سعیدی حضور داشته و در این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از کاپیتان تحویلیان و کادر پرواز شماره 853 و همچنین خانواده‌های شهیدان خلبان رضایی خسروی و عزیزی تجلیل شد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.