سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«کیمیا رهینا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رقابت در جشنواره موسیقی فجر ما را به سطح جهانی نزدیک می‌کند

«کیمیا رهینا» که به همراه «آنیتا یعقوبی» در بخش استعداد‌های درخشان جشنواره موسیقی فجر حضور دارد، از این بخش و قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کند، می‌گوید.

کیمیا رهینا، در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: به همراه «آنیتا یعقوبی» در بخش استعداد‌های درخشان حضور داریم و توسط «اکبر محمدی» یکی از اساتیدم و از مسئولان برگزاری این بخش در جشنواره موسیقی فجر، به این بخش معرفی شدیم.
 
وی ادامه داد: در این کنسرت ما قطعاتی را در سه بخش اجرا می‌کنیم، در بخش اول قطعاتی به تکنوازی و دو نوازی من، در بخش دوم قطعاتی تکنوازی آنیتا یعقوبی و دو نوازی وی و در انتها دوئت «پیرمن» اجرا خواهد شد.
 
رهینا عنوان کرد: به نظر من بخش استعداد‌های درخشان بسیار خوب است، زیرا نوجوانان و جوانان در این بخش فرصت دارند تا خود را نشان دهند که متاسفانه چنین فرصتی در طول سال کم پیش می‌آید.
 
وی عنوان کرد: حضور در چنین رویدادی سبب می‌شود که جوان‌ها با هم‌سن و سال‌های خود رقابت کرده و در مقابل یکدیگر هنرنمایی کنند و سطح هنر خود را بسنجند و سطح موسیقیایی خود را دانسته و آن را بالا ببرند تا به سطح جهانی نزدیک شوند.
 
رهینا خاطرنشان کرد: امیدوارم هر سال جشنواره موسیقی فجر بهتر شود و به جوان‌ها بیشتر بها دهند، همین طور به موسیقی کلاسیک تا با کیفیت بهتر این سبک از موسیقی اجرا شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.