سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از تحقیر رئال مقابل اتلتیکو؛

خشم آنچلوتی از عملکرد شاگردانش

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید از عملکرد شاگردانش بسیار ناراضی است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه ویسنته کالدروی به مصاف هم رفتند که سفید و قرمزپوشان مادریدی موفق شدند در یک نمایش فوق العاده کهکشانی‌ها را با 4 گل در هم بکوبند.

علی رغم اینکه راموس، مارسلو وخامس در تیم رئال حضور نداشتند اما باز هم به عنوان بسیاری بر این باور بودند که رئال پیروز میدان خواهد شد، اما اتلتیکو با گل‌های زیبا تیاگو، سائول، گریزمن و مانژیکیچ موفق شد میهمانش را تحقیر کند کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش اصلا راضی نبود.

وی در این خصوص گفت: اتلتیکو مستحق پیروزی بود آنها در تمام موارد از ما سرتر بودند جنگجویی و سازمان دهی شان مثال زدنی بود، در تیم ما هیچ بازیکنی بازی خود را ارائه نداد بدترین بازی خود را در تمام این سالها به نمایش گذاشتیم، در تمام جنگ‌های تن به تن بازنده بودیم و خیلی دیر به توپ می رسیدیم ما اصلا بازی نکردیم، اما با نام این  حرف‌ها این بازی فقط 3 امتیاز داشت.

سرمربی ایتالیایی در ادامه افزود: ما باید نگاهمان به آینده باشد، اما این بازی را آنالیز کنیم و اشتباهتمان را برطرف کنیم این نتیجه خیلی ناراحت کننده است به طور قطع باید نوع بازیمان را تغییر دهیم در ترکیب اولیه بازیکنان خوبی گذاشته بودیم و به نظر می‌رسید همه چیز طبیعی باشد اما بی‌انگیزگی باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شد.

تیمی مانند رئال هم گاهی اوقات دچار چنین بحران‌هایی می شود مسئولیت این شکست با من است و سعی خواهم کرد همه چیز را در اسرع وقت درست کنم در این دیدار در خط حمله ما هیچ چیز برای ارائه نداشتیم باید تلاش کنیم آرامش خود را حفظ کنیم و سعی کنیم در آینده تغییرات خوب زیادی در تیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مادرید ، فوتبال ، کارلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.