سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هافينگتون پست:

بر ایران متمرکز شوید!

روزنامه هافینگتون پست، در تحلیلی نوشت: اکنون زمان آن رسیده که این اختلافات داخلی را متوقف کرده و بر خطر ایران متمرکز شوید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "آبراهام فاکسمن" در روزنامه آمریکایی هافینگتون پست نوشت، من اخیرا درمقاله ای نوشته‌ام که خطرات مطرح شده در باره پرونده هسته ای ایران درست است. اجماع نظر وسیعی درباره این مسئله و خطرات ایران مجهز به تسلیحات هسته ای وجود دارد. با وجود این، در حالی که زمان در مذاکرات بین ایران و گروه 1+5 در حال سپری شدن است، اختلافات مهمی در باره این وجود دارد که چه کار موثری برای رسیدن به هدف متوقف کردن ایران انجام شده است. 

اینجا دقیقا همان زمامی است که ما باید دقیق، مستقیم و به طور علنی از دیدگاه های مختلف درباره این موضوع بحث کنیم.  اکنون، دقیقا همان زمانی است که رهبر اسرائیل باید بحث هایی دراین باره با همه کسانی که می توانند درباره این مسئله سیاستگذاری کنند، از جمله اعضای کنگره صحبت کند. دیدگاه های هم پیمانان نزدیک آمریکا در منطقه(غرب اسیا) باید شنیده شود و قانونگذاران و مردم آمریکا نیز از شنیدن مستقیم این دیدگاه ها از نتانیاهو منتفع خواهند شد و درمی یابند که او درباره این وضعیت چه فکری می کند .

اما همچنان،‌بحث ها بر سر دعوت از نخست وزیر اسرائیل برای سخنرانی در کنگره تمام نشده است. من این وضعیت را یک تراژدی با اهداف نامطلوب می خوانم و این طور هم هست. 

فضای سیاسی توسط کمدین های مسخره، گلایه های منتقدین، و بازی های سیاسی پر شده است که همگی دراین باره صحبت می کنند که به چه کسی توهین شده است و چه کسی می خواهد یا نمی‌خواهد در سخنرانی شرکت کند و چه کسی ممکن است برای شرکت نکردن در این سخنرانی ها مجازات شود یا نشود و این که با حضور در کنگره چه کسی، امتیازات انتخاباتی به دست خواهد آمد و چه کسی این امتیازات را به دست نمی آورد.  این ها همگی پرسش های کاملا اشتباهی است که مطرح می‌شود.

در پایان این گزارش آمده است: اکنون زمان آن است که اختلافات را کنار بگذاریم و بر ایران متمرکز شویم. 



انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.