سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تغییر و تحولات بودجه ۹۴ را به سمت « اقتصاد مقاومتی» سوق می‌دهیم

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: هر تغییر و تحولی در بودجه ۹۴ را طبق منویات مقام معظم رهبری، به سمت اقتصاد مقاومتی سوق خواهیم داد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم گفت: عملا اقدامی جدی از سوی دولت مبنی بر اقتصاد مقاومتی مشاهده می‌شود.  
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجلس در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را به خدمت گرفته است، افزود: مجلس چه در جهت تبیین قوانین و چه در همکاری جدی با دولت، پیگیر رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی است. 

 
حقیقت‌پور تصریح کرد: ضروری است دولت یازدهم در راستای اقتصاد مقاومتی اقدامات عملیاتی را پیگیری کند، چرا که استراتژی‌ها و برنامه‌های لازم و کلی در این زمینه نوشته شده است. 

حقیقت‌پور با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به خوب ی ابلاغ شده است، متذکر شد: ضرورت داشت در حال حاضر ما وارد اقدامات عملیاتی در اقتصاد مقاومتی می‌شدیم چراکه در حال حاضر فرصت کافی برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی وجود دارد.
 
نماینده مردم اردبیل در ادامه تاکید کرد: بی‌شک شرایط سیاسی منطقه هم نقش پراهمیت اقتصاد مقاومتی را بر ما دیکته می‌کند، چرا که رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را از آسیب‌های سیاسی و بین المللی منطقه به دور نگه دارد.  
 
حقیقت‌پور افزود: رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی باید در راستای کسب معاش مردم و چرخش چرخ‌های اقتصاد کشور باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به اهداف اقتصاد مقاومتی در تنظیم بودجه سال ۹۴ بیان داشت: هر تغییر و تحولی در بودجه سال ۹۴ را طبق منویات مقام معظم رهبری به سمت اقتصاد مقاومتی سوق خواهیم داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.