سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ رحمانی به باشگاه خبرنگاران خبرداد:

کاهش بارندگی در راههای کشور/تردد روان در جاده های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه کشور هم اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور تردد عادی و روان گزارش شده است.
 

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی در ارتفاعات محور هراز و کندوان، استان چهار محال و بختیاری، محور کوهرنگ بارش برف گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
سرهنگ رحمانی در پایان به انسداد چند محور اشاره کرد و اظهار داشت: محورهای قم –گرمسار، پونل –خلخال، شمشک-دیزین، آزاد راه چالوس- مرزن آباد، اردبیل –سرچم و محور چمستان - وازتنگه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*بارش برف و باران در اکثر جاده‌های کشور /تردد در راه‌ها روان است

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه کشور هم اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور تردد عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی در ارتفاعات محور هراز و کندوان، استان چهار محال و بختیاری، محور کوهرنگ و در استان تهران شرق محور امین آباد بارش برف گزارش شده و در استانهای مازندران اکثر محورها، سمنان محورهای ایوانکی –سمنان، و محورهای سمنان گرمسار و در استان یزد محور یزد نائین، بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان به انسداد چند محور اشاره کرد و اظهار داشت: محورهای قم –گرمسار، پونل –خلخال، شمشک-دیزین، آزاد راه چالوس- مرزن آباد، اردبیل –سرچم و محور چمستان کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*ترافیک نیمه سنگین و بارش برف و باران در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت راه‌های کشور گفت: هم‌اکنون در باند جنوبی آزاد راه قزوین کرج و کرج-تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در استان البرز محورکرج-چالوس محدوده گچ‌سر، بارش برف گزارش شده و در استانهای البرز-قزوین و تهران در اکثر محورها بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان به انسداد چند محور اشاره کرد و گفت: محورهای قم –گرمسار، پونل –خلخال، شمشک-دیزین، آزاد راه چالوس- مرزن آباد، اردبیل –سرچم و محور چمستان کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، گرمسار ، چمستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.