سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

مرگ خاموش پسر جوان در خانه ویلایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی و مرگ یک جوان 28 ساله در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 17 و 40 دقیقه عصر امروز حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی در خیابان دامپزشکی ، بعد از تقاطع جیحون به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بلافاصله ایستگاه شماره 8 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد که مشاهده شد در یک منزل 2 طبقه ویلایی در گوشه حیاط یک اتاق کوچک قرار دارد که محل استراحت یکی از اهالی خانه بود.

وی افزود: اهالی خانه پس از غیبت چند ساعته فرزندشان نگران شده و به اتاق وی رفتند اما نتوانستند درب اتاق را باز کنند و با آتش‌نشانی تماس گرفتند.

ملکی در ادامه بیان داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل درب را باز کرده و با یک جوان 28 ساله که بی رمق روی زمین افتاده بود مواجه شدند که بلافاصله وی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ وی تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش با اشاره به علت حادثه گفت: یک اجاق خوراک پزی در این اتاق قرار داشت که باعث نشت گاز منواکسید کربن در فضای اتاق شده و به علت بسته بودن درب اتاق و نداشتن پنجره جان این جوان را گرفته بود.

گفتنی است، عملیات آتش نشانان در ساعت 18 و 19 دقیقه به پایان رسید.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
تازه پس از غیبت چند ساله نگران شدن؟ خسته نباشین...