سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از تنیس بازان برتر دومین المپیاد ورزشی

مسابقات تنیس روی میز در 2 گروه آقایان و بانوان بازنشسته برگزار و از نفرات برتر هر یک از گروه‌ها تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز بازنشستگان با حضور 279 نفر در 2 گروه بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی شهید ریزه وندی برگزار و از نفرات برتر هر یک از رده‌های سنی تقدیر شد.

در این مسابقات آقایان در 5 رده سنی پایین تر از 53سال، 54 تا 56 سال، 57تا58 سال، 59تا62 سال و 63سال  و بالاتر و بانوان در دو رده سنی پایین تر از 54 سال و بیش از 55سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در مرحله مقدماتی به صورت گروهی و در مرحله نهایی به صورت حذفی برگزار شد و هر یک از تنیس بازان در صورتی که 2بازی از 3بازی را پیروز می‌شد به مرحله نهایی مسابقات راه می‌یافت.

بر این اساس در رده سنی پایین تر از 53 سال حمیدرضا معصومی، داوود مهدوی پور و منصور عواضی رستم طلایی به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات را بدست آوردند.

در رده سنی 54تا57سال نیز پس از رقابت نزدیک به نفس گیر سرانجام خسرو مسعودیان پور مدال طلا این مسابقات را به گردن آویخت و داوود ریاحی و ابوالفضل شادمانی بر سکوی دوم وسوم این مسابقات ایستادند.

همچنین در رده سنی 57تا58 سال غلامحسین لطفی مقام نخست مسابقات را از آن خود کرد و محسن زمانی نژاد و رحیم پور طبرستانی بر سکوی دوم و سوم این مسابقات ایستاد در ادامه مسابقات در رده سنی 59 تا  62 سال با رقابت نزدیک تنیس بازان سرانجام محمد کاظمی حسین آبادی مقام نخست، سیف الله نظری مقام دوم و مسعود فراحی مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.

آذین رده سنی تنیس باران بیش از 63 سال بودند که رمضان علی یانسری موفق به کسب مدال طلا، ناصر طالب پور مدال نقره و یوسف مرتضی زاده ایروانی مدال برنز این مسابقات را به گردن آویخت.
 
در گروه بانوان نیز در رده سنی پایین تراز 54 سال فریبا فرزانه  دهکردی موفق به کسب مقام نخست، مژگان غیاثی و مریم کیانی به ترتیب مقام دوم و سوم مسابقات را بدست آوردند.
 
در رده سنی بالاتر از 55سال نیز با رقابت ترا یک تنیس بازان سرانجام سروش السادات نجفی بر سکوی نخست ایستاد و حاجیه هماصف مقام دوم و ژیلا فدایی ناصح مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه این مسابقه با حضورش کانون بازنشستگان و جمعی از معاونین و مدیران ارشد سازمان بازنشستگی برگزار و اهدای هدایا از نفرات برتر از رده‌های سنی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.