سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان رفتنی است، فرکی جانشین کی روش می شود

می‌خواهند که مربی تیم‌ملی داخلی باشد چرا که اگر قرار باشد یک خارجی بیاید بزرگ‌تر از کی‌روش که نمی‌آید...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛انگار اتفاقاتی در حال رخ دادن است، آن پشت پرده که کسی نمی‌بیند.... قرار و مدارها هم انگار گذاشته شده می‌گویند با فرکی حرف زده‌اند تا خود را برای تیم‌ملی آماده کند. تماس با فرکی از طرف فدراسیون نبوده چرا که کفاشیان رفتنی است.

 

البته نه اسفند ماه امسال که اسفند سال آینده، وقتی که مجمع انتخاباتی فدراسیون تشکیل شود. کفاشیان نمی‌خواهد و نباید کاندیدا شود. می‌گویند جانشین او هم آمده و همین اسلامیان است که شده نایب رئیسش.

 

نایب کفاشیان چندین بار تکذیب کرده که برای گرفتن صندلی رئیس نیامده اما اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد، او تایید می‌کند؟ حالا فدراسیون شده آنچه که ‌می‌خواهند، البته به غیر از صندلی ریاستش که رئیس مورد نظر وزارت سال آینده روی آن جلوس خواهد کرد.

 

تغییرات صورت گرفته و صورت خواهد گرفت و کی‌روش هم این ها را فهمیده...

 

* همه حرف‌ها واسه پوله!

قرارداد فرکی و سپاهان 1.5 ساله است. البته اگر قرار باشد تیم‌ملی را بدهند دست فرکی می‌توان توافقی از سپاهان جدا شد. بحث ملی که بیاید وسط بحث باشگاهی کنار می‌رود. تیم‌ملی همیشه ارجح به تیم باشگاهی است. می‌خواهند که مربی تیم‌ملی داخلی باشد چرا که اگر قرار باشد یک خارجی بیاید بزرگ‌تر از کی‌روش که نمی‌آید...

 

از سوی دیگر بحث صرفه‌جویی به همه بخش‌ها کشیده شده و فوتبال هم یکی از آنها. دستمزد کی‌روش و دستیاران خارجی‌اش سالی 10 میلیارد تومان می‌شود در حالی که مربی ایرانی و کادرش را با یک چهارم این پول هم می‌شود جذب کرد. در این میان کفاشیان علاقه مند است که کی‌روش بماند اما پولش را ندارد.

 

از طرف دیگر پول ایران در فیفا گیر کرده و او طالب کمک شده، کمک از دولت اما دولت پول ندارد به خصوص برای فدراسیونی که معتقد است درآمدزا است و نیازی به کمک دولت ندارد، فدراسیونی که چندان هم تابع نیست.

 

وضعیت مالی فدراسیون در این شرایط برای کی‌روش نگران کننده است، او اگر تاخیر در دریافت دستمزدش را هم بپذیرد، انجام ندادن بازی تدارکاتی را نمی‌تواند قبول کند، مسابقاتی که برگزاری آنها پول می‌خواهد.

 

* همراهان...

پازل در حال چیده شدن است. نواب رئیس همه "همراه" هستند. همراه کفاشیان نه، همراه جای دیگر. دبیر کل هم همراه است. سازمان لیگ هم همراه است. رئیس شاید دیگر تصمیم گیر نباشد، حتی در مورد تیم‌ملی.

 

انگار با فرکی صحبت شده که خودش را آماده کند و این میان رئیس هم رفتنی است، همان طور که خود فرکی در کنفرانس خبری قبل از بازی سپاهان- نفت تهران به آن اشاره کرد.

 

باید منتظر ماند و دید چه می‌شود. تیم‌ ملی با فرکی، فدراسیون بدون کفاشیان... سال آینده بمب‌هایی در حوزه خبر منفجر خواهند شد...

روزنامه نود

برچسب ها: کفاشیان ، فرکی ، کی روش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.