سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان سمنان:

تهاجم فرهنگی افکار و باو‌رها را نشانه گرفته است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در تهاجم فرهنگی آنچه مورد هجمه قرار گرفته افکار، اندیشه‌ها، ذهن‌ها و باورهای انسان‌هاست؛ اگر چه این تهاجم آثار جسمی و فیزیکی هم می‌تواند داشته باشد که در نمونه آن می‌توان به موضوع مواد مخدر اشاره کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در حاشیه اجلاسیه شهدای مهدیشهر اظهار داشت: یکی از اقدامات موثری که می‌تواند در نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و مخصوصاً شهدا موثر باشد، انتقال این پیام از طریق برگزاری نکوداشت‌های شهداست.

وی تصریح کرد: مباحث زیادی در کلام بزرگان نسبت به پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ و آثار شهدا وجود دارد تا جایی که رهبری جمله معروفی دارد که می‌فرمایند «کار برای شهدا کمتر از شهادت نیست» و این ارزش کار برای شهدا را می‌رساند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا به راه و مسیری قدم گذاشتند که خروجی آن حفظ استقلال، آزادی و آرمان‌های نظام و انقلاب بود، افزود: این مسیری نیست که در یک زمان و مقطعی آمده باشد و بعد قطع شود؛ بلکه این مسیر استمرار دارد.

وی تاکید کرد: پرداختن به شهدا و آثار آنها می‌تواند مسیری که شهدا در آن قدم برداشتند را استمرار و تداوم ببخشد و بر همین اساس برگزاری نکوداشت‌های شهدا اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد و در جامعه بسیار اثربخش است.

شاهچراغی ادامه داد: شهید با تقدیم جانش شرایطی را برای حفظ ملت، نظام و انقلاب اسلامی، حریم همه انسان‌های آزاده عالم و دفاع از عفت و غیرت فراهم کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: جنس شهادت جنسی است که تمام و کمال در مقابل تهاجم دشمن قرار دارد و البته این به معنی شهادت به روال فیزیک و شکل آن که در صحنه و میدان نبرد اتفاق می‌افتد، نیست؛ بلکه ماهیت شهادت یک موضوع نرم‌افزاری و اعتقادی است.

شاهچراغی بیان کرد: در این میدان جنگ و در این تهاجم فرهنگی آنچه مورد هجمه قرار گرفته افکار، اندیشه‌ها، ذهن‌ها و باورهای انسان‌هاست؛ اگر چه این تهاجم آثار جسمی و فیزیکی هم می‌تواند داشته باشد که در نمونه آن می‌توان به موضوع مواد مخدر اشاره کرد.

انتهای پیام/ زا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.