سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خطبه‌های نماز جمعه در کربلا؛

نماینده آیت‌الله سیستانی: قتل فجیع خلبان اردنی نشانه دیگری از رفتار وحشی داعش است

عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت‌الله سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در کربلا تصریح کرد: قتل فجیع خلبان اردنی نشانه دیگری از رفتار وحشی داعش است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری السومریه نیوز، نماینده مرجعیت دینی در عراق با اشاره به قتل فجیع خلبان اردنی به دست داعش، آن را نشانه دیگری از رفتار وحشی این گروه تروریستی دانست و بر لزوم پشتیبانی کشورهای منطقه از یکدیگر تاکید کرد.

 عبدالمهدی الکربلایی نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع شیعیان در عراق در خطبه های نماز جمعه امروز در کربلا تصریح کرد: جنایت اخیر تروریستهای داعش در برخورد با معاذ الکساسبه، خلبان اردنی دلیل دیگری بر رفتار وحشیانه‌ داعش و لزوم پشتیبانی کشورهای منطقه از یکدیگر برای مقابله با این تروریست‌هاست.

الکربلائی در ادامه با انتقاد از استفاده از اسلحه برای فرونشاندن درگیری‌ های قبیله ای و طایفه ای ، دستگاه امنیتی عراق را به اتخاذ موضعی محکم در برابر این مساله دعوت کرد.

نماینده آیت الله سیستانی همچنین از نقش قوی نیروهای مسلح عراق، نیروهای داوطلب و نیروهای کرد پیشمرگه در جبهه های نبرد تقدیر کرد . 

وی از تمام کسانی که در آزاد سازی استان دیاله و پاکسازی آن از تروریستها تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کرد و از دولت عراق خواست تا به مبارزان عراقی در جبهه های نبرد بیشتر توجه کند. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.