سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاهی بی سابقه از آثار هنری کهن ژاپن

پارک "میجر گاردن" با برگزاری نمایشگاه جدیدی، اقدام به رونمایی از آثار کهن ژاپنی که تاکنون در خارج از ژاپن دیده نشده، کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، به نقل از آرت دیلی؛ پارک "فردریک میجر" اقدام به برگزاری نمایشگاه بی نظیری از هنر و  گنجینه های ژاپنی کرده است.
 
بازدید از این نمایشگاه از 30 ژانویه برای عموم آزاد است و در طی آن بازدیدکنندگان می توانند از بیش از 75 اثر هنری برجسته که اکثر آنها هرگز در خارج از ژاپن دیده نشده، دیدن کنند.
 
به گفته "جوزف بچرر" نایب مسئول نمایشگاه ها و مجموعه های هنری، این نمایشگاه فرهنگ ژاپن را به صورت معناداری به اروپای مرکزی منتقل خواهد کرد.
 
گنجینه های ژاپن در سه زمینه و موضوع گوناگون در زمستان (از 30 ژانویه الی 22 مارچ)، بهار (از 28 مارچ الی 4 ژوئن) و تابستان و پاییز (از 10 ژوئن الی 16 آگوست) به نمایش گذاشته می شوند.
 
آثاری از قرن نهم تا قرن بیستم در یکی از چندین فضای نمایشگاه با عنوان های گنجینه های مذهبی، طبیعت، زیبایی های زندگی روزمره، چهارفصل و سرامیک های داخلی و تشریفاتی تقسیم بندی و به نمایش گذاشته شده است.
 
به گفته بچرز؛ این نمایشگاه با داشتن آثاری همچون تندیس های بودا، نقاشی های مخصوص بر روی طومارها، پرده ها و پنجره ها، سرامیک و لباس های کیمونو، برای بازدیدکنندگان در تمامی اقشار لذت بخش و دیدنی خواهد بود.
 
آثار موجود در نمایشگاه از موزه هنرهای مدرن شیگا، پارک فرهنگی سرامیک "شیگاراکی"، قلعه "بینمان جی"، موزه شهر "امیهاچیمان" و تعدادی از مجموعه های خصوصی دیگر به امانت گرفته شده است.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.