سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور:

کارخانجات صنایع لبنی هم چنان در مقابل خرید شیر به قیمت 1440 تومان مقاومت می‌کنند

مقدسی گفت: متاسفانه کارخانجات صنایع لبنی در تیر ماه سال جاری شیر را به قیمت ارزان‌تر تولید کنندگان خریداری کرده و این سبب شد تا در مقابل افزایش قیمت شیر 1440 تومان هم چنان مقاوت کنند.

احمد مقدسی رئیس صنفی کانون گاوداران کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که در حال حاضر در 10 استان در کشور شیر خشک تولید می‌شود اظهار داشت: کارخانجات  سوء استفاده‌ می کنند وبا قیمت پایین شیر در تیر ماه آن را به شیر خشک تبدیل و انبار کردند تا طرح خرید تضمینی شکست بخورد اما، با تسهیلات وزارت جهاد کارخانجات تن به مصوبه ستاد تنظیم بازار خواهند داد.
 
وی در خصوص افزایش  ظرفیت شیر در استان تهران از 150 به 400 تن نیز گفت:  این طرح افزایش ظرفیت باعث خرید تضمین شیر بیشتر و در  نتیجه مازاد این محصول را از بازار جمع خواهند نمود و باعث خواهدشد کارخانجات صنایع لبنی تنظیم بازار احترام به مصوبه ستاد گذاشته و خرید تضمین شیر به قیمت 1440 تومان آغاز  کنند.

وی در پایان یادآور شد: مقدمات واریز حساب خرید تضمینی شیر در آذر ماه به حساب دامداران در هفته‌های فراهم شده و همه‌ی این پول با توجه به اولویت خرید پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.