سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

سلسله عملیات‌های پلیس 3 باند بزرگ مواد مخدر را منهدم کرد/ ماموران وظیفه شناس رشوه 6 میلیاردی را رد کردند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 3 باند بزرگ مواد مخدر و رد رشوه 6 میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات انهدام 3 باند بزرگ مواد مخدر گفت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در 3 مرحله عملیات مسلحانه طی روزهای گذشته با قاچاقچیان و کنترل محورهای مواصلاتی استان در مناطق سراوان و زاهدان موفق به کشف 2 تن تریاک ، 497 کیلو مورفین و 12 کیلو هرویین شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این سلسله عملیات‌ها پلیس توانست 3 باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر را منهدم کند،بیان داشت: سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان‌های مرکزی کشور را داشتند که با تلاش پلیس، 7 قاچاقچی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح جنگی ، تعدادی خودرو سبک ، 3 دستگاه خودرو سنگین و مواد مخدر ذکر شده، کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در یکی از این عملیات‌ها  که منجر به کشف 280 کیلو گرم مورفین شده بود، ماموران حین انتقال متهمان و خودروهایشان به مقر پلیس با پیشنهاد رشوه 6 میلیارد ریالی از سوی سوداگران مواجه شدند که این ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه مبلغ مورد نظر را ضبط و ضمیمه پرونده کردند.

سردار رحیمی در پایان ضمن اشاره به اینکه قاچاقچیان تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: نیروی انتظامی با اشرافیت کامل اطلاعاتی  با همکاری اقشار جامعه به ویژه ریش سفیدان با قاچاچیان برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهدافشان برسند.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فرشید
۲۰:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
زنده باداسلام درودبه سربازان وظیفه شناس
تیمور
۱۸:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
دیگران یاد بگیرند درود بر شرف شما خدا به همراه شما من بعنوان یک شهروند می دانم در این شرایط همان مامورین خیلی نیاز به این مبلغ پول داشته اند اما وجدان بیدار آنها و عزت نفس آنها نگذاشت خودشان را بفروشند به ملت و دولت فرماندهان این عزیزان تبریک می گویم