سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گنجی: طعم پیروزی همیشه شیرین است/ هاشمی: قهرمانی را برای بازیکنان تلخ نکنیم

مدیرعامل و سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از آخرین بازی فینال با پتروشیمی بندرامام از قهرمانی در لیگ ملی صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد گنجی مدیرعامل مهرام بعد از قهرمانی لیگ ملی بسکتبال در گفتگویی تلویزیونی توضیح داد: هر چند که این قهرمانی چند بار تا به حال برای مهرام تکرار شده است اما طعم پیروزی همیشه شیرین است. به تمام خانواده بسکتبال تبریک می گویم و امیدوارم راهی را که ما از 13 سال پیش آغاز کردیم را ادامه دهند تا موجب شادی مردم شوند.

گنجی گفت: حتی اگر پتروشیمی را در بازی دیشب نمی بردیم و در تهران هم شکست می خوردیم، انتظارات من از این تیم برآورده شده بود. روز اول که صمد بعد از 9 سال از تیم جدا شد، کمتر کسی فکر می کرد که تیم با بازیکنان جوان انقدر منسجم کار کند. خوشبختانه این اتفاق افتاد و پاداش کارمان را گرفتیم. 

مدیرعامل مهرام تاکید کرد: در 3 سال گذشته با هدف جوانگرایی در لیگ ادامه داده ایم و از جوانانی استفاده کرده ایم که در این مدت رشد کردند اما مطمئنا در لیگ حرفه ای که حرف اول براساس بازیکنان خارجی زده می شود ما هم خودمان را وفق می دهیم. البته به شکلی این کار را انجام می دهیم تا راهی را که تا به حال رفته ایم با استفاده از جوانان ادامه پیدا کند.

مصاحبه ها در شأن بسکتبال نبود
 
مصطفی هاشمی سرمربی مهرام هم بعد از قهرمانی در مورد صحبت های مربوط به برخورد بازیکنان مهرام با صمد در زمین گفت: می گویند ما صمد را زده ایم در حالی که سر امیر صدیقی در پایان بازی با پتروشیمی 8 بخیه خورد. نباید نتیجه تلاش بازیکنان را با این صحبت ها نادیده گرفت. من هیچ وقت به بازیکنان خود اجازه نمی دهم که از قوانین بسکتبال در زمین تخطی کنند.

وی ادامه داد: قبل از بازی آخر فینال تعدادی مصاحبه از سوی حریف انجام شد که متاسفانه در شأن بسکتبال نبود. شخصا تا به حال یک بار هم در مورد همکارانم حرفی نزده ام و جز احترام هیچ چیز برای تمام اهالی بسکتبال نداشته ام. 

هاشمی تاکید کرد: این باخت چیزی از شایستگی پتروشیمی کم نمی کند. اگر توپ آخر آنها گل می شد که پتروشیمی برنده بود. 

سرمربی مهرام گفت: این برد واقعا نتیجه تلاش بازیکنان ما بود. آنها به قدری در طول فصل سختی کشیدند که من از آنها خجالت می کشم. با این شرایط نباید قهرمانی را برای آنها تلخ کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گنجی ، هاشمی ، مهرام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.