سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده‌روی ناشنوایان کشور از میدان ولیعصر تا پارک لاله

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از برگزاری بزرگترین همایش پیاده‌روی ناشنوایان کشور جمعه 17 بهمن از میدان ولیعصر تا پارک لاله خبر داد.

 
حبیب‌الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پیاده‌روی ناشنوایان کشور در این منطقه اظهار کرد: بزرگترین همایش پیاده‌روی ناشنوایان کشور به میزبان شهرداری منطقه 6 و همکاری انجمن ناشنوایان جمعه 17 بهمن از ساعت 9تا 11 از میدان ولیعصر (عج) تا پارک لاله برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با محوریت کمپین آسمان آبی و زمین پاک به حضور وزیر ورزش وزیر رفاه مدیر سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران ارشد شهری اجرا می‌شود.

غفوری تصریح کرد: این همایش با محوریت کمپین آسمان آبی و زمین پاک با حضور وزیر ورزش، وزیر رفاه، مدیر سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران ارشد شهری اجرا می‌شود.

غفوری تصریح کرد: این همایش با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ ترافیکی و زیست محیطی برگزار تا ضمن افزایش حساسیت در جامعه نسبت به قوانین ترافیکی و تفکیک زباله بستر و زمینه بهبود شرایط زندگی و افزایش ایمنی و رفاه شهروندان فراهم شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه ارتقا فرهنگ ترافیکی لازمه پیشرفت و افزایش نظم و انضباط در زندگی شهری است ادامه داد: تمام عزم خود را جزم نموده تا از این طریق به اهداف آموزشی مورد نظر که همان افزایش ایمنی عبور و مرور با ایجاد نظم و انضباط دهی به جریان ترافیک، کاهش آسیب به دانش‌آموزان در رفت و آمدها و نهادینه سازی مفاهیم ترافیکی است دست یابیم.

وی در پایان گفت: اجرای نمایش مردان سفید در میادین اصلی از جمله میدان انقلاب،‌ولیعصر (عج)، ونک، هفت تیر و ... آموزشهای چهره به چهره به شهروندان و دانش‌آموزان در مدارس مساجد، توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی کمپین آسمان آبی- زمین پاک و خط سفید برگزاری همایش ویژه تاکسیرانان و ... از برنامه‌های تاکنون اجرا شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.