سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور آمریکایی:

سنای آمریکا بزودی اعمال مجدد تحریم‌ها را علیه ایران بررسی خواهد کرد

نماینده ایالت پنسیلوانیا در سنای آمریکا گفت کنگره باید اقدام اضطراری درباره ایران انجام دهد و اعمال مجدد تحریم‌ها را علیه ایران بررسی کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "پات تومِی" نماینده ایالت پنسیلوانیا در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی نشنال ریویو منتشر شده است نوشت ما روز خود را در حالی شروع می کنیم که جمهوری اسلامی ایران کمک های مالی و تسلیحاتی در اختیار سازمان هایی در سوریه، لبنان، عراق، یمن و مناطق دیگر قرار می دهد و بیش از پیش در مسیر تولید سلاح های هسته ای به پیش می رود. اگر کاخ سفید هیچ راهبرد آنی برای مقابله با این کابوس ندارد کنگره باید برای انجام اقدام اضطراری درباره ایران آماده باشد.

سناتور پات تومی در ادامه نوشته است سنای آمریکا بزودی اعمال مجدد تحریم‌ها را علیه ایران بررسی خواهد کرد تا بتواند ایران را وادار کند که دست از برنامه هسته ای خود بردارد. من از این تلاش ها حمایت می کنم و خواهان آن هستم که قوانینی که در این بخش تدوین و تصویب می شوند شامل سه عامل اساسی باشند. این سه عامل به شرح ذیل هستند: در ابتدا ما باید لایحه ای را  برای اعمال تحریم ها علیه ایران تصویب کنیم. عامل دوم که باید در قوانین برای اعمال تحریم ها علیه ایران مورد توجه قرار بگیرد این است که باراک اوباما باید موضوع توانایی غنی سازی اورانیوم را از توافقنامه نهایی با ایران خارج کند. 

سناتور پات تومی در ادامه نوشته است توانایی غنی سازی اورانیوم برای تولید انرژی هسته ای ضروری نیست. 

سناتور آمریکایی در ادامه نوشته است عامل سوم که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که ما باید همین الان عمل کنیم.  اگر تا ضرب الاجل تعیین شده در ماه ژوئن ایران برای سومین بار توافقنامه هسته ای را نپذیرد کنگره باید لایحه قدرتمندی را برای اعمال تحریم ها اعمال کند و این لایحه باید در آینده براساس شرایط موجود اعمال شود. 

سناتور پات تومی نماینده ایالت پنسیلوانیا در سنای آمریکا در پایان مدعی شده است ایران تاکنون نه حسن نیت و نه خویشتنداری از خود نشان نداده است. این کشور توافقنامه کنونی را به دفعات نقض کرده است و اکنون به تحرکات خود در منطقه ادامه می‎دهد. 


انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.