سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مالی و اقتصاد شهرداری منطقه 10 خبر داد

تسویه حساب‌ مالی مطالبات پیمانکاران منطقه 10 تا پایان سال جاری

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 10 از تسویه حساب‌ مالی مطالبات پیمانکاران پروژه‌های در دست اجرای ترافیکی و عمرانی منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.

عباس حاتم تهرانی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح‌های زیربنایی، محور تحول در زیر ساخت‌های منطقه‌ای است اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری سه مؤلفه مدیریت هزینه، زمان و کیفیت از اهمیت به سزایی برخوردار است و بر همین اساس، تکمیل و تسریع پروژه‌های در حال اجرا از مهم‌ترین اولویت‌های لحاظ شده در برنامه کاری سال جاری این منطقه است.

وی با اشاره به بررسی مشکلات پیمانکاران در راستای تسهیل در اتمام پروژه‌های نا تمام و جلب رضایت شهروندان افزود: به منظور پشتیبانی از اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی و ترافیکی منطقه، برنامه‌ ریزی در خصوص پرداخت‌های مطالبات پیمانکاران با توجه به ماه‌های پایانی سال انجام می‌شود.

حاتم تهرانی، با تاکید بر ضرورت افزایش سرانه‌های زندگی شهروندی تصریح کرد: بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی علاوه بر تامین نیازهای شهروندی، رضایت ساکنان را نیز به نحو مطلوبی محقق خواهد کرد.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.