سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان ملل :

فروش ، اعدام و زنده به گور کردن کودکان عراقی توسط "داعش"

سازمان ملل اعلام کرد تروریست های داعش در عراق کودکان را می فروشند ، اعدام می کنند و آنها را زنده زنده دفن می کنند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ دیده بان سازمان ملل اعلام کرد : شبه نظامیان داعشی کودکانی را که از خانواده های عراقی ربوده اند در بازار بعنوان برده های جنسی می فروشند . برخی دیگر از این کودکان و نوجوانان عراقی توسط تروریست ها به صلیب کشیده می شوند و زنده زنده مدفون می شوند . 

" کمیته حقوق کودکان " سازمان ملل در ادامه آورده است : پسران زیر 18 ساله عراقی عموما توسط داعش برای انجام عملیات های انتحاری ، بمب سازی ، جاسوسی و خبرچینی و یا بعنوان سپر انسانی در برابر حملاتی  که ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا در شهرهای عراق انجام می دهد ، مورد استفاده قرار می گیرند . 

رینیت وینتر ، کارشناس این کمیته تصریح کرد : ما عمیقا برای شکنجه و قتل این کودکان نگران هستیم چه متعلق به اقلیت های عراقی باشند و چه جزو جمعیت اکثریتی در این کشور . دامنه این معظل بسیار بزرگ است . کودکان شیعه ، سنی ، مسیحی و از اقلیت ایزدی در میان این قربانیان قرار دارند . 

وینتر در گفتگو با خبرگزاری رویترز خاطرنشان کرد : ما گزارشاتی را دریافت کرده ایم که نشان می دهد تروریست های داعشی از کودکان و بخصوص آنهایی که دارای مشکلات ذهنی هستند بعنوان بمب گذار انتحاری استفاده می کنند ؛ این کودکان حتی متوجه نمی شوند که در حال انجام چه کاری هستند . ویدئوهایی منتشر شده که نشان می دهد کودکان در سنین بسیار پائین ( هشت ساله یا حتی کوچکتر ) توسط اعضای داعش تحت آموزش های تروریستی قرار می گیرند تا به کودکان سرباز تبدیل شوند . 

گفتنی است داعش یکی از زیرشاخه های جدایی طلب القاعده می باشد که موجودیت رسمی خود را از تابستان گذشته و با یورش به خاک عراق اعلام کرد . این گروه تروریستی پیشتر نیز در سوریه به فعالیت های خرابکارانه ضد مردم و دولت این کشور مشغول بوده است . داعش تا کنون هزاران شهروند عراقی و سوری را با روش های وحشیانه به قتل رسانده و موجب آوارگی میلیونها انسان دیگر در این کشورها شده است . 



انتهای پیام /
برچسب ها: داعش ، کودک ، فقیر ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۰ دی ۱۳۹۴
خدازلیلشون کته به ابروی پیغمبر
شهرام
۱۹:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
خیلی دوست دارم پوست داعشی ها رو زنده زنده بکنم.
با اینا باید مثل خودشون برخورد کرد...
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
لعنت خدا بر داعش
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
اینه اسلامی که این خوکها ازش دم میزنند . اینها یک مشت حرومزاده حیوون صفت هستند