سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکی: دیدار احتمالی کری و ظریف صرفا درباره برنامه هسته‌ای ايران خواهد بود

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد در صورت برگزاری دیدار دو جانبه بین وزاری خارجه ایران و آمریکا محور گفتگوهای دو طرف صرفا برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا ،«جنیفر ساکی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری در این وزارتخانه گفت در صورت برگزاری دیدار دو جانبه بین کری و ظریف، محور گفتگوهای دو طرف برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود. 

ساکی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص احتمال دیدار «جان کری» و «جواد ظریف» در نشست امنیتی مونیخ گفت: هنوز معلوم نیست و با نزدیک شدن به زمان برگزاری نشست مونیخ، ما در حال نهایی کردن برخی جزئیات هستیم. امیدوارم در ۲۴ ساعت آینده بتوانم اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌ها و دیدارهای دو جانبه جان کری برسانم. 

 وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا در این درباره سوریه و دیگر مشکلات منطقه‌ای صحبت می‌شود، گفت: من درباره جزئیات این مساله اطلاعی ندارم ولی کانون بحث‌ها درباره مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران است و انتظار می‌رود که همچنان این تمرکز حفظ شود. در صورتی که این دیدار تایید شود، می‌توان درباره آنچه که این دیدار بر آن متمرکز می‌شود، صحبت کنیم.



انتهای پیام/
برچسب ها: ساکی ، ایران ، امریکا ، ظریف ، کری ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.