سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال هیئت های خارجی از نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته ایران، طی سه روز گذشته با استقبال چشمگیر مخاطبان خارجی و داخلی مواجه شد و طی این مدت سه هیئت و گروه تجاری و بازرگانی کشورهای مختلف از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته؛ طی این مدت هیئت های سرمایه گذاری، بازرگانی و تجاری ترکیه ، عراق، ارمنستان و روسیه با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، از سالن ها و غرفه های این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان و صنعتگران حوزه چوب و تجهیزات وابسته کشورمان وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شدند. 

همچنین طی سه روز گذشته برخی از سفراء و رایزنان اقتصادی سفارتخانه کشورهای خارجی در تهران نیز از ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران بازدید کردند.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب؛امسال با استقبال چشمگیر شرکت ها و بنگاههای اقتصادی داخلی و خارجی مواجه شده، بطوری که شرکت های خارجی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 105 درصد رشد یافته و حضور شرکت های داخلی نیز با رشد حدود 35 درصدی مواجه شده است .

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته،110 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ده کشور خارجی، جدیدترین دستگاهها، تجهیزات و خدمات مختلف مربوط به صنعت چوب را عرضه کرده اند.  

در این نمایشگاه صنعتگران، تولید کنندگان و صاحبان بنگاههای اقتصادی حوزه چوب ایران و جهان در نمایشگاه بین المللی تهران گردهم آمده اند و ضمن تبادل اطلاعات و تجارت بین یگدیگر، جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب را نیز به نمایش گذاشته اند. 

آلمان، اتریش، ایتالیا ، ترکیه، کره جنوبی، مالزی، تایوان، هنگ کنگ، امارات و چین، کشورهائی هستند که در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت دارند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته بیش از 80 شرکت داخلی نیز از استان های اردبیل، خوزستان، گلستان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، قزوین، قم، زنجان، آذربایجان غربی، اصفهان، گیلان، کرمانشاه ، فارس، یزد، خراسان رضوی و مازندران، جدیدترین و نوین ترین دستگاهها، کالاها، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت چوب را ارائه  کرده اند.

در این نمایشگاه؛ خطوط و ماشین آلات تولید و برش انواع چوب نئوپان روکشدار، MDF و تخته های صنعتی، ماشن آلات صنایع چوب، شایر زن، رنده ، سوراخ زن، CNC، جوش چوب، برس و پروفیل ، مشاین آلات تولید انواع سوزن میخ و منگنه، انواع دستگاههای اشباع ساز، انواع اره نواری، انواع صنایع چوب، انواع ابزار آلات و ده ها دستگاه و تجهیزات دیگر این صنعت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.  
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.