سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه یک خبرداد:

استقبال 27 محله شمال تهران از رای دهندگان شورایاری

شهردار منطقه یک گفت: 27 محله شمال تهران از رأی دهندگان شورایاری‌ها استقبال می‌کند.

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به استقبال از رأی دهندگان شورایاری‌ها در 27 محله شمال تهران اظهار کرد: 27 محله شمال تهران هریک ستاد مستقلی را تشکیل داده‌اند و یک دبیر اجرایی برای هر محله درنظر گرفته شده است و طبق پیش بینی‌های انجام شده در هر محله 5 صندوق اخذ رأی جانمایی می‌شود.  
 
وی در ادامه گفت: باید اطلاع‌رسانی و جریان اجتماعی در محلات به صورت گسترده انجام و برقرار شود تا جذب حداکثری شهروندان به‌خصوص افراد مورد اعتماد، نخبه و شایسته را در لیست کاندیداها داشته باشیم.  
یزدانی تصریح کرد: شهرداران نواحی مهمترین اشخاص در شناسایی و تشویق و ترغیب افراد شاخص محله برای حضور در انتخابات و در هر ناحیه شهرداران نواحی ملزم به اطلاع‌رسانی محلی، جذب محلی وآماده‌سازی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات هستند.  
 
وی تصریح کرد: منطقه یک دارای اشخاص متدین، صاحب فضل، عالم، مدبر و معتمد بسیاری است که باید شناسایی و برای مشارکت در مدیریت شهری ترغیب و تشویق شوند. 

یزدانی افزود: باید مشارکت و قدرت پذیرش نظرات دیگران را به صورت قلبی پذیرا باشیم تا بتوانیم نظرات آنها را در مدیریت شهری به کار بگیریم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.