سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس جمهور؛

زاينده رود حق مسلم همه ماست

در دولت يازدهم جلسات متعدد شوراي آب تشكيل شد و مديريت يكپارچه ي حوزه ي آب به تصويب رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حسن روحاني رئيس جمهور مردمي ايران امروز در جمع مردم پر شور مردم اصفهان گفت: پس از يك و نيم سال كه كشت پاييز ه در اصفهان نبود خدا را شكر امسال در آبان ماه آب براي كشت كشاورزان محيا شد.

وي گفت: امسال حفاري تونل سوم پس از سال ها به پايان مي رسد و اين تونل بعد از 20 سال افتتتاح مي‌شود و آب در اين تونل جاري مي‌شود.

رئيس جمهور گفت: ما دچار يك خشكسالي ممتد هستيم و امكان اينكه ساليان دراز هم‌ خشكسالي ادامه يابد پيس بايد همه با هم مديريت درست را انجام دهيم، بايد الگوي كشت و آبياری و نحوه‌ی استفاده از مخازن آب تغيير تا ما بتوانيم اب را هم براي شرب و صنعت و همه‌ی شعارهاي شما در خصوص زمينه ي آب كه نوشته ايد حق مسلم ماست ، قطعا حق مسلم همه ي ماست.

وي ادامه داد : ما اميدواريم زاينده رود زنده بماند.

روحاني با اشا ره به اينكه زاينده رود از آن همه ي ايران است گفت: من به همه ي مسئولين استاني و كشوري دستور مي دهم اگر هم زاينده رود آبش به اندازه كافي نباشم زابنده رود نبايد خشك شود.

رئيس جمهور ادامه داد: اولين راه آهن سريع السير كشور بين اصفهان و تهران كاري جاري آغاز شود.

وي با بيان اينكه براي صنعت كشور 100 ميليارد توان تسهيلات در نظر گرفته شده است اظهار داشت: تا پايان سال 94 31 هزار اشتغال و 95، 40 هزار اشتغال جديد در اصفهان وجود خواهيم آورد براي كيفيت هواي اصفهان همه ي تلاش خود را به كار مي گيريم و اين به معناي موفقيت دولت در زمينه ي محيط زيست و هواي پاك است.

وي گفت : دز اين سفر 28 طرح مهم با 651 ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد

روحاني گفت: ما براي تسهيلاات كشاورزي به ويژه كشاورزي گلخانه اي اعتبارات لازم را مدنظر قرار داده ايم و دستورات لازم به بانك هاي كشور داده شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: زاینده رود ، آب ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.