سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دکتر هاشمی در جمع مدیران مسئول مطبوعات:

باید به گونه‌ای به مردم خدمت کنیم که در پایان مسئولیت سربلند باشیم

وزیر بهداشت در جمع بندی نشست سه ساعته خود با مدیران مسئول مطبوعات، ابراز امیدواری کرد بتوان با ارائه خدمت صادقانه به مردم با توشه سربلندی و شرافتمندی بار مسئولیت را بر زمین گذاشت.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از( وب دا)؛ وزیر بهداشت در جمع مدیران مسئول مطبوعات کشور با بیان اینکه عمر و مسئولیت های ما به سرعت در حال گذار است، خواهان خدمت رسانی صادقانه به مردم شد و تاکید کرد: نباید کلنگ احداث پروژه ای را بر زمین زد که ناتمام بر زمین باقی بماند و از سوی دیگر با واکاوی گذشته و نقد علمکرد در حوزه سلامت چیزی به دست نمی آید و مردم خواهان خدمتند.

وی با بیان اینکه مردم خود را از مسئولان جدا نمی دانند، تاکید کرد: باید به گونه ای خدمت کرد که در پایان مسئولیت با فراغ بال و خیالی آسوده به عنوان پزشک شرافتمند و درستکار بتوانیم به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهیم و در محضر مردم سربلند باشیم و به ایرانی بودن افتخار کنیم.

دکتر هاشمی مقابله با دریافت های غیرقانونی را از سیاست های وزارتخانه دانست و گفت: چندین میز در وزارتخانه بر این مسئله نظارت می کنند و از رسانه ها و مردم می خواهیم تخلفات را گزارش کنند اما این مسئله نباید باعث شود خدمات پزشکان متعهد زیر سوال برود.

وی یادآور شد: بخشی از درمان رابطه میان پزشک و مراحل درمانی است و بخشی از نظارت ها بر این حوزه وظیفه ماست، بخشی را رسانه ها و جامعه پزشکی مراقبت کنند و این رشته مقدس خدشه دار نشود و مردم اعتماد خود را به این قشر خدمت گذار و عالم از دست ندهند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.