سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوررکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

القابی مانند آقا‌زادگی نباید در لغت‌نامه انقلاب جایی داشته باشد

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه القابی مانند آقازادگی نباید در لغتنامه انقلاب جایی داشته باشد، اظهارداشت: تمام قوا باید بدانند که تصمیمات و اقدامات آنها زیر ذره‌بین دقیق ملت است و خدایی نکرده با مشاهده هرگونه کج روی و یا انحراف از آرمانها شاهد موضع انقلابی مردم در برابر آنان خواهیم بود.

"حسین اورکی"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه مفاسد اقتصادی، فرهنگی و تبعیض‌های اجتماعی، تلاش برای نابود کردن اعتقادات مذهبی مردم از جمله اقداماتی بود که رژیم پهلوی را در آستانه سقوط قرار داد، اظهارداشت: مردم باشنیدن ندای حقی که از دهان مبارک امام (ره) بیان می‌شد به خود آمده و همچون سیلابی تمام اقتدار پوشالی رژیم پهلوی را در هم کوبید و بذر حکومت اسلام ناب محمدی را در این مرز و بوم کاشتند.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه در نهایت با خون بهترین و رشیدترین جوانان خود این بذر و نهال نورس را آبیاری کردند، اظهار داشت: امروز به واسطه آن از خود گذشتگی‌ها و اعمال الهی‌ که انجام شد، شاهد بارور شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی در ایران و سراسر جهان می‌باشیم.

وی افزود: امروز وظیفه‌ ابتدایی و با اولویت مسئولان تلاش در راستای اجرای دقیق فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه‌ای، نسبت به اعتلای هرچه بیشتر این نظام مقدس است، تمام قوا باید بدانند که تصمیمات و اقدامات آنها زیر ذره‌بین دقیق ملت همیشه در صحنه به صورت مداوم در حال رصد است و خدایی نکرده با مشاهده هرگونه کج روی و یا انحراف از آرمانها شاهد موضع انقلابی مردم در برابر فرد یا نهاد خاطی می باشیم.

اورکی با بیان اینکه نکته قابل توجه و اساسی این است که ما در نظام اسلامی و حکومت اسلامی شهروند درجه یک و درجه دو نداریم، عنوان کرد: القابی مانند آقا‌زادگی دیگر نباید در لغت نامه انقلابی جایی داشته باشد، لذا از نهادهای مربوطه و در راس آنها قوه محترم قضایی انتظار می رود سایر مردم را به یک چشم ببیند و تصمیم درست و عادلانه را برای سایر مفسدان و متعرضان به این مملکت اتخاذ نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما در تمام ادوار تاریخ ثابت کرده‌اند که همیشه قدردان زحمتکشان و دلسوزان ایران اسلامی بوده‌اند و با کم کاران و مماشات کنندگان در مقابل مستکبران و زورگویان تعارف نداشته و ندارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اورکی ، تربیت ، مدرس ، امام ، مسئولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.