سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب گذشته رخ داد:

آتش سوزی در کارگاه تولید تشک و تختخواب / یک کارگر به مراکز درمانی منتقل شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولید تشک و تخت خواب در جنوب تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 19:37 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان محله مرتضی گرد با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی دریک ساختمان 4 طبقه بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی عازم محل حریق در بزرگراه آزادگان محله مرتضی گرد کردند.

وی ادامه داد: محل حریق طبقه سوم یک ساختمان 4 طبقه بود که متاسفانه بدون توجه به نکات ایمنی یک واحد 200 متری مسکونی به کارگاه تولید تشک و تخت خواب تبدیل شده و این مکان مملو از مواد قابل اشتعال بود.

ملکی با بیان اینکه آتش هر لحظه در حال سرایت به طبقه چهارم و دود غلیظی نیز متصاعد شده بود افزود: آتش‌نشانان بلافاصله از چند جهت وارد عملیات شدند و یک کارگر 35 ساله ایرانی هم در وضعیت خطرناک در میان شعله‌های آتش‌ محبوس شده بود خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از اقدامات اولیه به مراکز درمانی اعزام شد.

وی اظهار داشت: آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق و تخلیه دود محل را ایمن سازی و عملیات را در ساعت 21:07 دقیقه به پایان بردند.

به گفته این مقام مسئول در آتش‌نشانی علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشتعال ، عملیات ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.