سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقبای مرسدس به فکر دور زدن قوانین

در حالی که تیم های حاضر در مسابقات فرمول یک بر سر موضوع بهبود پیشرانه های سال آینده به نتیجه نرسیدند، تیم های عقب مانده به دنبال راهی برای فرار از این محدودیت می باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم های فراری و ردبول که در سال ۲۰۱۴ با توجه به قدرت پایین موتورهایشان یارای رقابت با مرسدس را نداشتند، سعی در جلب توجه مرسدس برای تغییر در قوانین سال آینده را داشتند که با مخالفت شدید آن ها روبه رو شدند.
حال آن ها توانسته اند راهی را برای رسیدن به خواسته هایشان پیدا کنند.

گفته می شود که جیمز آلیسون، مدیر فنی تیم فراری در آخرین جلسه ای که بین تیم ها و فدراسیون جهانی اتومبیل رانی برگزار شد به این موضوع اشاره کرد که در قوانین سال ۲۰۱۵ زمانی برای اعمال محدودیت توسعه پیشرانه ها بیان نشده است.

اما در جای دیگر فدراسیون جهانی اعلام می کند که تیم ها در سال ۲۰۱۵ تنها از پیشرانه ای با مشخصاتی ثابت تا انتهای فصل می توانند بهره برند و اجازه تغییر در آن را طی فصل ندارد.

با این وجود تیم هایی مانند فراری و ردبول می توانند سال ۲۰۱۵ را با پیشرانه سال ۲۰۱۴ آغاز و در زمان مناسب از پیشرانه جدیدشان در مسابقات پس از آن استفاده کنند و بدین ترتیب زمان بیشتری را جهت توسعه آن بخرند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.