سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چشم ولوو به فرمول "E"

تیم موتوراسپرت ولوو که اکنون در مسابقات تورینگ اسکاندیناوی و V8 استرالیا فعالیت دارد تصمیم دارد در آینده ای نزدیک به جمع شرکت کنندگان مسابقات فرمول E بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آلن ویزر رئیس اجرایی ولوو طی مصاحبه با "اوتو موتور آندو اسپورت" گفت: در برنامه کاری برند های مستقل همانند ولوو ،رنج روور و جکوار شرکت در مسابقات از الویت های اصلی این برندها نبوده چرا که مسابقه دادن در DNA این کمپانی ها نیست.

وی در ادامه می گوید الویت ولوو ابتدا ایمنی و مصرف پایین خودروهای می باشد اگرچه چنین هدفی در مسابقات فرمول یک و لمانز وجود دارد اما باید نگاهی به هزینه های گزاف این مسابقات هم بیاندازیم که از عهده ولوو خارج است.بعنوان مثال شرکت در یک کلاس لمانز ۲۰ میلیون یورو برای هر خودرو هزینه دارد که مبلغ بسیار بالایی می باشد.

ویزر اما ظاهرا به مسابقات فرمول E که سال قبل شروع به کار کرده علاقه نشان داده و معتقد است باید این کمپانی سوئدی برای حضور در این سری از مسابقات با آگاهی کامل تصمیماتی اتخاذ کند.فرمول E اگرچه بیننده و اسپانسرهای کمی دارد اما می توان گفت این سری از مسابقات به سرعت رشد خواهد کرد و قطعا هزینه های که برای حضور در آن صرف می شود برای کمپانی مانند ولوو منطقی بنظر می رسد.

پیش بینی می شود ولوو بعد از سال ۲۰۱۶ به این مسابقات راه پیدا کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.