سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک خبر داد:

برگزاری دوره‌های تربیت مربی خانه‌های کودک منطقه یک

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: دوره‌های تربیت مربی، خلاقیت تفکر، ویژه مسئولین خانه‌های کودک منطقه یک به مدت پنج روز از امروز در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک برگزار می‌شود.

بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با  اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت مربی، خلاقیت تفکر، ویژه مسئولین خانه‌های کودک منطقه یک در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک به مدت پنج روز اظهار کرد: این دوره های تربیت مربی با همکاری نواحی ده گانه برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی و کسب مهارت مسئولین خانه‌های کودک، در خصوص موضوعاتی چون شناخت کودک خلاق، مهارت‌های ارتباطی، روش‌های ‌آموزش، خلاقیت و تفکر انتقادی، مفهوم بازی و تاثیر آن بر یادگیری و ارتباط فنون موثر بر کودکان است.
 
سیاوشی تصریح کرد: رعایت نکردن موضوعات شناخت خلاق کودک، مهارت‌های ارتباطی، روش‌های ‌آموزش خلاقیت و موارد دیگر، عدم  کنترل بر رفتار کودک، استفاده از پرخاشگری در مشکلات  بین فردی، عدم درک نشانه‌های رفتاری اجتماعی، پایین بودن عزت نفس، عدم مهارت در حل مسئله، استرس‌های والدین، تربیت ناموفق و مشکلات پرخاشگری را برای کودکان در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه یک ، آموزش ، شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.