سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحران در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی

کاهش بودجه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی باعث شده است بیمارستان های این رژیم با مشکلات جدی مواجه شوند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "حسن یوسف" گزارشگر شبکه المیادین گزارش داد: پایگاه اینترنتی عبری زبان والاه میزان بحرانی که بیمارستانهای رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده اند را فاش کرد.

این پایگاه یک مثال در این مورد آورده است: شمار بیمارانی که به اورژانس بیمارستان تل هاشومر در رامادگان مراجعه می کنند سه و نیم برابر ظرفیت این بیمارستان است که بزرگترین بیمارستان در اسراییل محسوب می شود. در بیمارستان رمبام در حیفا نیز چنین وضعیتی وجود دارد و بیماران اورژانسی تا هشت ساعت برای معاینه توسط پزشک معطل می شوند. 

این وضعیت باعث شده است تا بیمارستان ها اعلام کنند توانایی پذیرش بیمار در بخشهای مختلف را ندارند. در این بیمارستان ها بیماران مجبورند برای خود مکانی در راهروها بیابند.
تکس مانووا معاون مدیر بیمارستان تل هاشومر تاکید می کند که وضعیت بیمارستان ها هر سال رو به وخامت بیشتر گذاشته زیرا وزارت بهداشت نمی تواند نیاز بیمارستانها را در ازدیاد کادر و تعداد تخت ها تامین کند. 

به نظر می رسد وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به علت کاهش بودجه به نفع بودجه نظامی بویژه پس از جنگ اخیر در غزه و بالا نرفتن بودجه آن متناسب با افزایش جمعیت دچار مشکل شده است. یک مسوول مالی بخش بیمارستانها میزان بودجه مورد نیاز این بخش را 250 میلیون دلار عنوان کرد و هشدار داد که تامین نشدن این مبلغ باعث می شود بیمارستانها تا ماه ژوئیه آینده از انجام وظایفشان عاجز شوند. 



انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.