سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجد جامعی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران:

ثبت نام بیش از 2 هزار شورایاری دوره سوم در انتخابات دور چهارم/22 بهمن نماد برادری ملت ایران

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این دوره از انتخابات شورایاری ها 2 هزار و 100 نفر از افراد دوره سوم در انتخابات دور چهارم شورایاری ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات شورایاری‌ها در زمان مقرر، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شورایاری ها 2 هزار و 100 نفر از افراد دوره پیشین شورایاری ثبت نام کردند، که این بیانگر ارتقا سطح شورایاری‌ در دوره چهارم است.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: 22 بهمن نماد برادری ملت ایران است که می‌تواند الگویی در انتخابات دوره چهارم شورایاری محلات باشد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های پیشگیری از آلودگی هوا باید در جریان افکار عمومی قرار گیرد، تصریح کرد: کاشت 2 هزار اصله درخت با سن 10 تا 15 سال در خیابان ولیعصر امر بسزایی است اما سایه‌ برخی از درختان تنومند مانع تابش نور خورشید به این درختان می‌شود.

مسجد جامعی در پایان افزود: بر روی ساقه این درختان 10 تا 15 ساله مشخص نشده که این درختان متعلق به شهر اصفهان است یا از باغهای کن آورده شده که باید به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: درختان ، خیابان ، باغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.