سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیا‌مالی در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد:

تعامل بین شورا و شهرداری بودجه 94 را شفاف کرد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در این دوره از انتخابات شورایاری ها ما شاهد 20درصد رشد نسبت به دوره سوم شورایاری‌ها هستیم و تعامل شورا و وزارت کشور موجب برگزاری انتخابات شورایاری‌در 8 اسفند ماه می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد دنیا مالی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران‌با اشاره به میزان مشارکت شهروندان تهرانی در ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شورایاری ها ما شاهد 20درصد رشد  نسبت به دوره سوم شورایاری‌ها هستیم و تعامل شورا و وزارت کشور موجب برگزاری انتخابات شورایاری‌در 8 اسفند ماه می شود.

وی در مورد لایحه بودجه سال 94 نیز افزود: بحث لایحه بودجه سال 94 باید تا آخر بهمن ماه تکمیل شود و در حال حاضر با تعامل خوب بین شورای شهر و شهرداری بودجه ارائه شده از شفافیت بهتری برخوردار است ولی مشکل موجود در این لایحه فرمت‌های ارائه شده است که بحث دیون مناطق مختلف با اعداد مختلف مطرح است و جمع بندی بودجه را دچار مشکل می‌کند.

دنیا مالی گفت:  همچنین در راستای برنامه دوم شهرداری تهران و بر اساس برش سال دوم برنامه درآمدها بودجه باید 17900 میلیارد تومان باشد که شهرداری این میزان را 17460 میلیارد تومان و شورای شهر این میزان را 17200 میلیارد تومان بیان کرده است و این مقدار جدا از بودجه سازمان ها است به آن رسیدگی شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر در رابطه با این موضوع گفت: بر اساس جلسه چهار جانبه دیروز و با تدوین شیوه نامه جدید 8 اسفند ماه انتخابات شورایاریها انجام می‌شود همچنین در خصوص لایحه بودجه سال 94 روز شنبه از کمیسیون تلفیق دعوت به عمل آمده تا در جلسه به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دنیا مالی ، حمل ، نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.