سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیلی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

واگذاری تلفن ثابت نیازمند تسهیل شرایط شهرداری است /افزایش3 برابری هزینه حفاری کابل مخابرات نسبت به سال گذشته

معاون توسعه مهندسی شرکت مخابرات تهران گفت:یکی از مشکلات عمده در تاخیر واگذاری خطوط تلفن ثابت هماهنگی با شهرداری است تا به موقع مجوز حفاری های شبکه مخابراتی صادر شود.

رضا خلیلی معاون توسعه مهندسی شرکت مخابرات تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تاخیرواگذاری خطوط تلفن ثابت اظهار کرد:با توجه به افزایش ساخت وسازها و ایجاد شهرک های جدید و همچنین افزایش تقاضای تلفن ثابت،بخش تجهیزات شبکه تلفنی برای واگذاری تلفن ثابت موجود وتامین است اما در بخش شبکه کابلی که مشترکان تلفن و اینترنت خود را دریافت می کنند نیاز به حفاری های جدید است که در این بخش با مشکل روبرو هستیم.

وی با اشاره به لزوم واگذاری تلفن به شهرک های جدید و نوسازی برخی شبکه ها افزود:هماهنگی با شهرداری در صدوربه موقع اخذ مجوز حفاری وافزایش 2 تا 3 برابری عملیات حفاری نسبت  به سال گذشته از مواردی است که موجب تاخیر در واگذاری تلفن ثابت شده است.

خلیلی در ادامه با اشاره به اینکه سرویس دادن به مردم وظیفه شهرداری است تصریح کرد:شرکت مخابرات تهران همواره به دنبال تسهیل وتعدیل شرایط اخذ مجوزحفاری شبکه کابل مخابرات باشهردای است و در این زمینه جلسات متعددی با شهرداری برگزار کرده است.

وی در پایان گفت:همواره در حال هماهنگی هستیم راهکار اجرایی مناسب جهت سرویس دهی  به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/    
برچسب ها: واگذاری ، تلفن ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.