سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت، ولایت‌مداری و سازش‌ناپذیری است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت، ولایت‌مداری و سازش‌ناپذیری با استکبار است و هر چه داریم از روحیه استکبارستیزی و ولایتمداری است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین "عبدالله حاجی‌صادقی" جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در قم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) توانستند این انقلاب را سربلند کند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و مسلمانان در دنیا سرافراز و پرافتخار هستند و توانسته‌اند استکبار را ذلیل کنند.

وی با بیان اینکه باید پس از گذشت سال‌ها ارکان انقلاب را حفظ کنیم گفت: ارکان انقلاب ولایت، اسلام و مردم هستند بنابراین باید سنگرنشین باشید و بدانید پیروز هستید و دشمنان نابود هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: مردم تنها در دهه فجر سال ۵۷ نقش‌آفرینی نکردند، بلکه از سال ۴۲ نقش‌آفرینی را آغاز کردند و در دهه فجر ۵۷ این نقش‌آفرینی به اوج خود رسید و به پیروزی رسیدند، رمز موفقیت مردم این بود که خدا را باور داشتند.

وی ادامه داد: مردم نسبت به باور خود هزینه دادند و باور کردند که عامل پیروزی انقلاب استقامت و سازش‌ناپذیری مردم با طاغوت و استکبار بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی یادآور شد: مردم با ایستادگی بیان کردند که شاه باید برود و در این زمینه کوتاه نیامدند و سازش نکردند و این انقلاب را به سرانجام رساندند و مردم نسبت به آنچه می‌گفتند وفادار ماندند.

وی با بیان اینکه تاکنون در بسیاری از موارد توانستیم جبهه استکبار را سر به زیر و سرافکنده کنیم گفت: اکنون نیز استکبار توطئه جدیدی را مطرح کرده و به خیال خود می‌خواهد رکن مردمی انقلاب را بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز یاد گرفتیم که گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت، ولایت‌مداری و سازش‌ناپذیری با استکبار است و هر چه داریم از روحیه استکبارستیزی و ولایتمداری است.

وی با اشاره به رویکرد استکبار نسبت به امت اسلام گفت: جمع‌بندی جبهه استکبار این است که امت بدون رهبر برای او خطری ندارد و نمی‌تواند برای استکبار مشکلی ایجاد کند و رهبر بدون امت نیز از اقتدار و قدرت محروم است، ولی امت همراه رهبر شکست‌ناپذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی اظهار داشت: استکبار به دنبال این است که نقطه اتصال امت با رهبر قطع شود، بنابراین وظیفه ما است که مراقبت کنیم و نگذاریم که به پیوند امت با رهبر آسیب وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان، مجریان و دولتمردان می‌خواهیم که مواظب باشند و به عنوان پیاده نظام دشمن برای قطع پیوند امت با ولایت قرار نگیرند، زیرا دشمن به دنبال این است که ولایت‌محوری را تضعیف کند و وظیفه ما است که در زمینه تقویت ولایت‌محوری هر فعالیتی می‌توانیم انجام دهیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تفاوت پیروزی انقلاب با بیداری‌های اسلامی گفت: مردم به واسطه دهه فجر بیدار شدند، ولی راه انقلاب اسلامی را یاد نگرفتند، دنیا بداند آنچه انقلاب اسلامی را در صراط مستقیم نگاه داشته و نگذاشته هیچ عاملی به آن آسیب برساند، ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون خلأ ولایت در بیداری‌های اسلامی وجود دارد، بنابراین باید با روشن‌بینی به سمت محوریت ولایت فقیه حرکت کنند و بدانند با ولایتمداری است که می‌توانند همه خطر‌ها را برطرف کنند و به پیروزی برسند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.