سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج موفقیت آمیز آزمون بالینی روی نانواستنت وریدی

یک شرکت دانش بنیان خبر از نتایج موفقیت آمیز نانو استنت‌های خود داد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ، شرکت سلونوا بیوساینس (CeloNova BioSciences)، یکی از تولیدکنندگان ادوات پزشکی، نتایج مثبت آزمون بالینی انجام شده روی استنت وریدی حاوی نانوپوشش خود را منتشر کرد. 

به گفتهٔ محققان استفاده از فناوری نانوپوشش موجب شده تا تنگی مجدد عروق و خونریزی از آن‌ها به شکل قابل توجهی کاهش یابد. 

شرکت سلونوا بیوساینس (CeloNova BioSciences) اخیراً نتایج اولین آزمون‌ بالینی انجام شده روی نانوپوشش جدید خود را منتشر کرد. این محصول یک استنت وریدی موسوم به COBRA PzF™ است که روی آن نانوپوشش پلیمری موسوم به Polyzene™-F قرار دارد. این محصول برای بیمارانی که از بیماری‌های قلبی رنج می‌برند مناسب است. 

آزمون بالینی این استنت روی ۱۰۰ بیمار مختلف مورد آزمایش قرار گرفته‌ است؛ بیمارانی که از مشکلات وریدی رنج می‌بردند و یا دچار دیابت و فشار خون بودند. نتایج آزمون‌‌ها بعد از شش ماه رضایت‌بخش بود. 

محققان می‌گویند این استنت برای تأمین نیاز بازار طراحی شده است و می‌تواند با کاهش نرخ تنگی مجدد رگ‌ها به بیماران کمک کند. سلونوا قصد دارد شواهد بالینی بیشتری گردآوری کند. 

سلونوا بیوساینس (CeloNova BioSciences) یک شرکت تولید کننده ادوات پزشکی است که در ایالت تگزاس قرار دارد. این شرکت دفا‌تر مختلفی در انگلستان، فرانسه، آمریکا، آلمان، هلند و اتریش دارد.



انتهای پیام/
برچسب ها: آزمون ، نانو ، فشارخون ، استنت ، پلیمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.