سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبحانی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تبعیت از مقام معظم رهبری رسیدن به تمامی آرمان‌های انقلاب را میسر خواهد کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در این 36 سال قدم‌های بزرگی برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی برداشته شده است، گفت: مطمئنا تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری راه رسیدن به تمامی آرمان‌های انقلاب را میسر خواهد کرد.

"حسین سبحانی‌نیا" عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و ضرورت تحقق آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، گفت: در این 36 سال قدم‌های بزرگی برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل برداشته شده است، اما هنوز با آرمان‌هایی که مد نظر امام خمینی(ره) بود، فاصله داریم.

نماینده نیشابور تصریح کرد: البته فاصله داشتن با آرمان‌ها تا حدی منطقی است زیرا نمی‌توان برای دستیابی به اهداف انقلابی با جامعیت انقلاب اسلامی ایران، یک زمان خاص را قرار داد.

وی در ادامه افزود: اقدامات خصمانه‌ و کارشکنی‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها انجام شده منجر به کند شدن دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی شده است اما این روند کند مهم نیست.
 
سبحانی‌نیا با تاکید براینکه حرکت بر روی ریلی که امام راحل پایه‌گذاری کرده بسیار اهمیت دارد، بیان داشت: ادامه آرمان‌های امام(ره) و حفظ این خط‌گذاری و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت چشمگیری در ارتباط با مسائل بین‌المللی و هم مسائل داخلی کشور داشته است و موانعی را در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی برداشته شده اما در این حوزه نارضایتی‌ها و کارشکنی‌هایی هم انجام شده، زیرا مردم یک دید و نگاه ندارند و بالطبع یک مقدار ضعف‌هایی ایجاد شده است.

نماینده نیشابور در ادامه تصریح کرد: اما امر مهم آن است که خط کلی و شاخص اصلی انقلاب که همان ولایت فقیه است، گم نشود زیرا می‌توان با استفاده از رهنمون‌های ولی فقیه به عدالت و آرمان‌های انقلاب رسید.

وی تاکید کرد: فاصله گرفتن از آرمان‌های امام راحل و فرمایشات ولایت فقیه بالطبع گرفتاری‌هایی را در حوزه مسائل مادی و سیاست روز ایجاد می‌کند.

سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه انقلاب و اسلام به زندگی یک بعدی نگاه نمی‌کند، گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران با پیروی از اسلام خواهان آن است که زندگی مردم و جامعه را بر مبنای مسائل دنیایی و هم اخروی آماده‌سازی کند، زیرا این دو بال حرکت مردم است و نباید هیچکدام فدای دیگری شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: این حرکت معمولا در نگاه رهبری و فرمایشات ایشان قرار دارد و اگر تبعیت نیروهای انقلاب از فرمایشات ایشان باشد مطمئنا به تمامی آرمان‌های انقلاب دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.