سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همتی در مراسم افتتاح بیمارستان آیت الله کاشانی اعلام کرد:

هشدار به بیمارستان‌هایی که در مقابل زلزله تخریب پذیرند/ اجرای 220برنامه برای مقاوم سازی بیمارستان‌ها

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: 220برنامه برای مقاوم سازی بیمارستان‌ها عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح ساختمان جدید الاحداث بیمارستان آیت الله کاشانی که امروز دوشنبه برگزار شد با اشاره به تعداد بیمارستان‌ها در مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی 77 بیمارستان و 250 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح کشور دارد که این مراکز به بیش از 39 میلیون نفر از بیمه شدگان ارائه خدمت می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود:‌ بیمارستان آیت الله کاشانی که پنجاه سال قبل توسط یک خیر احداث شده است در حال حاضر مرکزی برای درمان شهروندان این منطقه سنتی و کارگری است.

همتی همچنین تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای افزایش کیفیت خدمات در حال انجام است همچنین برنامه‌هایی نیز برای سال‌های بعد طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در غرب تهران بیمارستان‌های خوبی در حال خدمت رسانی به مردم هستند بیان کرد: بیمارستان لواسانی نیز در شرق تهران مورد بازسازی و نوسازی قرار خواهد گرفت.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مقاوم سازی بیمارستان‌ها اشاره و تاکید کرد: یکی از کارهایی که از سال گذشته شروع شده بحث مقاوم سازی بیمارستان‌ها در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله است چرا که بیمارستان‌ها در این مواقع محل خدمت و رجوع مردم هستند.

همتی یادآور شد: متاسفانه بر اساس آمارها خود بیمارستان‌ها در این زمان‌ها تخریب می‌شوند و از این رو 220برنامه برای مقاوم سازی بیمارستان‌ها عملیاتی کرده‌ایم.
 
وی از ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها سخن گفت و افزود: ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها شروع شد و در سال آ‌ینده پیگیری می‌شود.

همتی در خصوص عدالت در ارائه خدمات گفت: تاکنون نحوه توزیع بیمارستان‌ها و مراکز ملکی براساس عدالت و سرانه جمعیتی نبوده است که باید با تغییر رویه در این جهت اقدام کنیم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه به غیر از ساخت بیمارستان‌ها احداث مراکز جدید درمانی را نیز در سال جاری شروع کرده‌ایم یادآور شد: تاکنون عملیات ساخت26مرکز درمانی آغاز شده که از این تعداد زمین 23 مرکز آماده شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.