سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالهی: تیم ملی شرایط حرفه‌ای خود را نیاز دارد

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان حضور همه بازیکنان در اردوی تیم ملی و پیگیری تمرینات جدی را نشانه انگیزه بالای ملی پوشان می‌داند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسن عبدالهی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اردویی که در آن بسر می‌بریم دومین اردوی تیم ملی الف فوتبال ساحلی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی پرتغال است که برگزار می‌شود. در اردوی اول بنابر دلایلی من و چهار، پنج بازیکن حضور نداشتیم که از جمله خودم به دلیل امتحانات دانشگاه و همینطور قراردادی که برای حضور در لیگ گیلان داشتم نتوانستم در آن اردو حاضر شوم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر و در این اردو با ترکیب کامل حضور داریم و و بطور جدی تمرینات خود را در جهت کسب قهرمانی‌ها و افتخارات بیشتر برای فوتبال ساحلی ایران پیگیری می‌کنیم که البته متاسفانه در این بین علی‌رغم تکمیل بودن شرایط و امکانات مورد نیاز، از نظر روحی اوضاع مناسبی نداریم.

عبدالهی افزود: تنها مشکل بازیکنان دیده نشدن علی‌رغم کسب هفت قهرمانی در آسیا و جهان است. با این همه، ما همه تلاش خود را بطور حرفه‌ای انجام خواهیم داد و از کوچکترین تلاشی برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه درباره میزان آمادگی خود بیان کرد: با توجه به اینکه با تیم شهرداری رودسر تمرینات خوبی دارم و در نیم فصل اول لیگ گیلان عنوان نخست را کسب کرده ایم آمادگی جسمانی خوبی دارم. در حال حاضر حدود هفتاد درصد از آمادگی خود را دارم اما با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی شرایط حرفه‌ای خود را نیاز دارد تمام تلاشم را به همراه بازیکنان برای آمادگی هرچه بیشتر انجام می‌دهیم.

عبدالهی در پایان گفت: از مدیران فدراسیون، دپارتمان فوتبال ساحلی و مربیان تیم ملی کمال تشکر را دارم و امیدوارم شرایط خوبی که برای ما ایجاد کرده‌اند را در بعد روحی روانی هم تکمیل کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.