سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح حماسی ورزشی جام فجر 36 در جنوب شرق پایتخت/ پایگاه‌های انقلاب و پیشکسوتان در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 93

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 15 گفت: طرح حماسی ورزشی جام فجر 36 و برپایی پایگاه‌های انقلاب و پیشکسوتان در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 93 همزمان با دهه فجر در منطقه 15 اجرا می‌شود.

 علی خسروی مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه دهه فجر در این منطقه اظهار کرد: همزمان با سی وششمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر طرح حماسی ورزشی جام فجر 36 در محلات 20 گانه منطقه 15 اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال 93 در محلات 20 گانه منطقه 15 به منظور گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یادوخاطره شهدای انقلاب اسلامی در دست اجرا است.

خسروی تصریح کرد: برگزاری مسابقات و ایستگاه‌های ورزشی، تفریحی و تندرستی همزمان با دهه فجر در محلات 20 گانه منطقه 15، با ارائه خدمات ورزشی، تفریحی، فراغتی و آموزشی از اقدامات اجرایی شهرداری این منطقه است.  
 
وی در پایان گفت: برپایی پایگاه‌های تجلیل از پیشکسوتان برگزاری اختتامیه مسابقه‌های ورزشی با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این مسابقه‌ها، برپایی ایستگاه‌های ورزشی، تفریحی و تندرستی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است. 

انتهای پیام/    
برچسب ها: ورزش ، پایگاه ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.